וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? ריהאנה ביטלה הופעה כדי לחגוג במועדון

שירות וואלה! סלבס

31.10.2013 / 11:31

ריהאנה איחרה להופעה בישראל? תתנחמו בכך שהילדה הרעה לא ביטלה את השואו לגמרי לטובת בילוי במסיבה סוערת, כמו שעשתה למעריצים האוהבים בברבדוס. וואלה! סלבס מחדל

הישראלים עדיין זועמים על ריהאנה כי איחרה להופעה שהתקיימה בארץ בשבוע שעבר ובכך קיצרה את השואו? ובכן, נדמה שהמעריצים המקומיים של רי-רי יכולים רק להודות לאל (ולהנהלה שלה), שהגברת הפרועה של עולם הפופ הבינלאומי לא ביטלה את המופע לחלוטין. כן, זה קרה לאלה שקנו כרטיסים למופע שלה בברבדוס, רק כדי לגלות שהזמרת מעדיפה להגיע למסיבה במועדון לילה מאשר לעלות על הבמה.

ריהאנה בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
לפחות בישראל היא עלתה על הבמה. ריהאנה/נמרוד סונדרס

הצהובונים מעבר לים, מדווחים שהזמרת ילידת ברבדוס, החליטה לבטל את המופע שתוכנן לה מחר (שישי) בארץ הולדתה, אבל רק כי עשתה לעצמה תכניות אחרות ופרועות במיוחד. למרות שחברת ההופעות שלה הצדיקה את ביטול ההופעה המיוחדת ב"נסיבות טכניות", כבר בימים שלפני ההודעה המאכזבת, אחיה של הפופסטאר, רורי (!) פנטי, פרסם הזמנה למסיבה במועדון לילה מקומי שבה מובטח שכי רי-רי תהייה אורחת הכבוד. וכשהאח מבטיח, כנראה שזה נכון.

נכון, ריהאנה אכן תגיע לברבדוס האקזוטית, אך לא תלהיב את מעריציה המקומיים, שהחלו לפרסם הודעות זועמות ברשת. "אני לא מאמין שטיפחתי ציפיות כאלה", כתב אחד הפנאטים שלה. "טסתי כל הדרך לשם, עכשיו זה מבוטל!", כתב אחר. הכל, כנראה, בגלל מסיבה אחת ארוכה. ילדה רעה, רי-רי.


וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה - היא מאחרת לכל מקום שאליו היא מוזמנת. מלבד למסיבת ברית המילה של ששון הקצב, שאיים לחתוך אותה.


סוגרים חשבון: עדיף שלא תחזרי-רי

במקום להופיע בזמן, ריהאנה עושה את זה

רכלו (שוב) על ההתנהגות של ריהאנה בפיסבוק

ההזמנה למסיבה המדוברת. ריהאנה ילדה רעה

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully