וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? ג'סטין ביבר בעירום מלא

שירות וואלה! סלבס

12.8.2013 / 11:27

אליל הבנות הפרוע אולי לא חושש להוריד את החולצה על הבמה - אבל בצילומים פרטיים שלו שדלפו לרשת, ביבר לא הספיק ללבוש כלום. נכון, גם לא את התחתונים. וואלה! סלבס ישבנים

שימו לב, אחרי מבט חטוף בתמונות הבאות של ג'סטין ביבר - חייכם כנראה לא יראו אותו הדבר. הרי לא בכל יום תמונות עירום של אליל נערות בינלאומי דולפות לרשת, נכון? אתר הרכילות TMZ, פרסם היום (ב') תמונות של הזמר הצעיר כשהוא עירום כביום היוולדו, פלוס גיטרה הכרחית שהסתירה כמה איברים שובבים. נשמו לרווחה? חכו עד שתראו אותו מאחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שהיתה שם גיטרה. ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שביבר, בדחן קטן שכמותו, החליט למתוח את הסבתא שלו אי שם בקנדה הרחוקה. בחג ההודיה שהתקיים באמריקה לפני כחצי שנה, פחות או יותר, התעורר מאוחר משנת היופי שלו והתחיל לפרוט על כמה מיתרים. כדי לעשות זאת חגיגי אפילו יותר, החליט לעשות זאת בלבוש אדם וחווה. היוש סבתאל'ה, מוכנה לקצת ביבר אה-ל-נטורל? הצילומים (של מקור אנונימי) הם פרייסלס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש סבתא. ג'סטין ביבר בנטורל/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווח של האתר הצהבהב - אחרי שסיים את הסשן עם המפרט (רק שלא יפרוט על המיתר הלא נכון, כן?) - סבתא ביבר הסמוקה שלחה את הנכד המוכשר שלה להתלבש. את בטוחה שהוא לא היה תחת השפעת חומרים ממכרים באותו רגע, סבתוש? מעניין מה היה קורה אם היה רוצה למרוח את תרנגול ההודו בתבלינים. פו.


וואלה! סלבס לובשת גיטרה רק כשהיא מקבלת אורחים לביתה. גיטרה ושני תופי מרים.


ג'סטין ביבר משתגע וגורם לקטטה המונית

וואו: ההפתעה הגדולה של דנה פרידר

רכלו על הישבן של ביבר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully