וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: מה יש לקים קרדשיאן בבטן?

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

3.6.2013 / 9:48

אחרי שחגגה עם קומץ חברות במסיבה לקראת הלידה, מיס קרדשיאן צפתה בבכורת העונה החדשה של הריאליטי על חייה - בו נחשף הפתרון לתעלומה הטראשית ביותר. וואלה! סלבס אוברול

אצל קים קרדשיאן, אין דבר כזה יום נטול מסיבה או עוד אירוע איוונט מפתה בנוכחותה. גם כשגילתה על ההריון הראשון שלה, זה שבסופו תביא צאצא משותף יחד עם קניה ווסט, מלכת הריאליטי-טראש האמריקנית לא נרגעה והמשיכה לקפוץ מפתיחה אחת להשקה אחרת, תוך כדי שהיא מתעגלת מצילום לצילום.

אתמול (א') לא היה שונה - כך שלא רק שבילתה במסיבה מפוארת לקראת הלידה המתקרבת שלה בחודש הבא - אלא שגרמה לכל החוגגות לצפות בחברתה בפרק בכורה של העונה החדשה של הריאליטי המשפחתי שבו נחשף מול המצלמות מינו של העובר בבטנה.

מסיבה של קים קרדשיאן. splash
חגיגה עם בטן. מסיבת הלידה של קים קרדשיאן/splash

כדי לא להשאיר אף אחד במתח, בדיקת האולטרסאונד חושפת שיש יורשת מלכותית לאימפריית הטראש של קרדשיאן, כן, קים נושאת ברחמה בת - שבתקווה תירש גנים של כשרון מאבא הראפר ואת החוש העסקי מאמא הכוכבת. כשהרופא סיפר זאת לקים, אמה ואחיותיה מול המצלמות, ציינה בהתרגשות ש"תמיד רציתי בת, הן הכי טובות. אני יודעת שקניה הכי רצה בת".

אבל עוד לפני שהפתרון לתעלומה שהעסיקה את עולם הסלבס באמריקה נחשף, קים בילתה עם האמא קריס, האחיות קורטני וקלואי עם הגברברים בחייהן, פלוס האחיות הקטנות קיילי וקנדל, במסיבת ה"בייבי שאוור" המסורתית, שבה היא התפנקה במתנות עבור זו שבקרוב תגיח לאוויר העולם ועבור האם לעתיד הסוחבת.

אם חשבתם שה"פסטיבר רפאלי" היה גרנדיוזי, לא נתקלתם במסיבה שעורכת המשפחה המפורסמת בבוורלי הילס. קניה אמנם הגיע רק לקראת הסוף, אבל בני משפחתו הראו נוכחות, כמו גם החברות קלי אוסבורן, ניקול ריצ'י, הספייס גירל מלאני בי. קסום.

מסיבה של קים קרדשיאן. splash
כן, בקיץ הזה הן לובשות לבן/splash

אם אתם כוססים ציפורנים לקראת הפרקים החדשים החדשה - את כל ההילולה המשפחתית של הקרדשיאנ'ז תוכלו לראות בעונה השמינית של "משפחת קרדשיאן" החל מ- 14/6, ימי שישי ב-16:00 בערוץ !E. הידד.


למרבה הצער, וואלה! סלבס לא חגגה את לידת בנה של כלבת הפינצ'ר שלה, בוניטה. אבל רק כי נראה כמו חתול שחור.


צפו: קים קרדשיאן מאבדת את זה מול הפפראצי

נשימה עמוקה: קים קרדשיאן חושפת גוף בהריון

רכלו על מין הבייבי של קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully