וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה רעה: ריס ווית'רספון התפרעה ונעצרה

שירות וואלה! סלבס

22.4.2013 / 10:42

כשהשחקנית ובעלה נעצרו לבדיקת אלכוהול בארצות הברית, ווית'רספון הוכיחה שהיא לא רק בלונדינית אלא גם מאוד עצבנית - התחצפה לשוטר ונשלחה לתא המעצר. וואלה! סלבס סורגים

ריס ווית'רספון שמרה במשך שנים על תדמית הילדה הטובה, האמא הנעימה והבלונדה הסוג-של-תמימה בהוליווד. אבל מתברר שגם השחקנית המצליחה יכולה לשתות כוס משקה אלכוהולי אחת יותר מדי, מה שגרם לה להישלח למעצר- ולעולם לקבל עוד תמונת מאג שוט של מפורסם שיכור במיוחד. זה קרה בסוף השבוע האחרון, כשנעצרה עם בעלה, ג'ים טות', באטלנטה שבארצות הברית, כשהם שיכורים במיוחד.

ווית'רספון, כך לפי הדיווחים, נסעה ביום שישי, עם בעלה ש"הדיף ריח כבד של אלכוהול" על כיסא הנהג. כשניידת משטרה עצרה את השניים לבדיקת אלכוהול, היא לא התאפקה ואבדה את קור רוחה כשאמרה לשוטר "אתה יודע איך קוראים לי?". הכי סטאר קוואליטי מצידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצורים. ריס ווית'רספון וג'ים טות' במעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז, לפי הדיווח, נענתה בשלילה ואמרה לשוטר "אתה עומד להיות מפורסם ברמה ארצית", וכשעצר את בעלה על נהיגה בשכרות - התחצפה והפכה להיות תוקפנית כלפי אנשי החוק. שני המפורסמים טענו ששתו רק כוסית משקה אחת, אבל מתברר שלא צריך יותר מזה כדי להשתולל עד שהאזיקים יישלפו - כך שהשניים בילו את המשך הלילה במעצר.

בהצהרה שפרסמה ווית'רספון על התקרית היום (ב'), הסבירה שהיא לא יכולה להגיב מתוך כבוד לחוק האמריקני, "אבל ברצוני להבהיר ששתיתי משקה אחד יותר מדי ואני נבוכה בגלל הדברים שאמרתי. זו היתה סיטואציה מפחידה וחששתי לשלומו של בעלי, למרות שזה לא תירוץ, כך שהתנהגתי בחוסר כבוד לשוטר". מה את אומרת, בלונדי.


וואלה! סלבס נעצרה פעם, על התערטלות בציבור. לא שהיא היתה צריכה לשתות כדי לחשוף משהו.


קים קרדשיאן ובר רפאלי עושות את ניו יורק

רק לפני חצי שנה: ריס ווית'רספון ילדה בן

רכלו על התקרית המביכה של ריס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully