וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

וואלה! סלבס

13.4.2013 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# קריסטן סטיוארט המתוקה הגיעה לעולמנו ממשפחה לא קטנה. מלבד קמרון, אחיה הביולוגי הבכור, לכוכבת ההוליוודית יש גם שני אחים מאומצים העונים לשמות דנה וטיילור. הם בוודאי מאוד גאים בה על הקריירה המשגשגת.

# נראה שקריסטן ירשה כמה תכונות אופי מהוריה, כך שמלבד לטפח קריירת משחק, היא גם משקיעה את זמנה בהתנדבות לארגון "הצלב האדום האמריקאי" - ארגון הומניטרי שמסייע לנפגעים, פצועים ושבוי מלחמה.

קריסטן סטיוארט. - Kevin Winter, GettyImages
חמודה. קריסטן סטיוארט/GettyImages, - Kevin Winter

# אך כאן לא נגמרת ההתגייסות שלה למען הקהילה. בשנת 2009, מיד לאחר צאתו של הסרט בכיכובה - "דמדומים: ירח חדש" - נקראה קריסטן להגיע לבית המשפט. לא, לא להישפט, אלא כאחת מנציגות חבר המושבעים. במשפט שבו השתתפה, התבקשה הכוכבת להכריע בתיק שבו הואשמה בחורה בשידול לזנות, לאחר שנחשפה על ידי שוטר סמוי. לבסוף החליט חבר המושבעים (שכלל את קריסטן) כי הנאשמת זכאית.

# מלבד הכישורים הרבים שלה, קריסטן גם יודעת לנגן על גיטרה. זאת לאחר שלקחה שיעורים פרטיים עבור התפקיד שלה בסרט "שלגייה והצייד". היא אפילו הקליטה שישה שירים שהושמעו במהלך הסרט. מולטי טאלנט זה כאן.

# אבל לא הכל ורוד. בזמן הצילומים לסרט, קרעה קריסטן את הרצועה של יד ימין. אם לא די בכך, היא גם סבלה מפציעה ברגלה, מה שגרם לה להסתובב במשך מספר ימים כשהיא נתמכת בקביים, איתם היא הגיעה גם לטקס האוסקר האחרון. נו שוין.


וואלה! סלבס נקעה נפשה. נו, נקעה את הקרסול בזמן שנפשה בפארק הירקון.

קריסטן סטיוארט לובשת רים אקרה בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Frazer Harrison, GettyImages
האישה והקביים/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully