וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: התמונה שסיבכה את מדונה עם אינסטגרם

שירות וואלה! סלבס

27.2.2013 / 10:41

אינסטגרם הסירה מחשבונה האישי של הזמרת תמונת עירום מפתיעה שהעזה לשתף, זאת מכיוון שהפעולה מנוגדת לחוקים של הרשת החברתית. הצילום השובב בפנים. וואלה! סלבס פרינט סקרין

כולם כבר סיפרו לכם שמדונה הפרה את הנחיותיה של הרשת החברתית, אינסטגרם, לאחר שהעלתה לדף האישי שפתחה לפני זמן מה תוכן המיועד למבוגרים בלבד. אמנם מדובר באקט אופייני למלכת הפופ, אך בשעה שכולם חושבים שמדובר בצילומים עם קצת מחשוף (לא משהו שקים קרדשיאן לא עשתה מיליון פעמים), לוואלה! סלבס יש את הצילום המרעיש - שפורסם ביום שבת האחרון (23.2).

האם מדובר בגופה של אסתר? ובכן, התשובה לשאלה זו תישאר מעורפלת. המעריצים הנלהבים, שנסערו מהשיתוף, הספיקו לבצע צילום מסך, עוד בטרם נגנזה התמונה על ידי מנהליה. סיי צ'יז, קווין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה שובבה ומשתפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לא הבנתם עד כה - אף כלי תקשורת לא הצליח לשים ידו על התמונה המפתיעה. כן, גם לא אלה בחו"ל. תודה לאל על מעריצים פנאטיים, הם עושים לוואלה! סלבס טוב על הנשמה.

מלכת השערוריות לקחה את האזהרה שקיבלה מהחברה ברצינות כה רבה, עד שהחליטה לשתף את המסר שנשלח - לפיו הזמרת התבקשה לעיין בהנחיות של הרשת החברתית, ולהימנע מפרסום תמונות עירום, או כאלו שמגיעות מצד שלישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז, תמונת העירום הוחלפה בזה. קריפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנו מעריכים את החוקים הבאים, ומאמינים שהם יעזרו לשמור על סביבת אינסטגרם בטוחה ומהנה לכולם", נכתב בהודעת האזהרה. "חשוב לציין שבמידה ויופרו עוד חוקים, חשבון זה יהפוך לבלתי נגיש בלי כל אזהרה". קריפי.

דף האינסטגרם של מדונה הפך פופולרי מהר מהצפוי, כך שסביר להניח כי התמונה החושפנית נשמרה בכונן האישי של רבים. בימים שאחר כך, פורסם אימג' אחר של אסתר, בו היא מאופרת בכבדות ומתאימה עצמה לאווירת החג היהודי. מתוקה.


וואלה! סלבס מצטלמת בעירום, ואז עורכת את הצילום בעזרת מד בהירות. הוא תמיד על 100%. זה בוהק ולבן.


כאוס בחג: צלמים VS בר רפאלי

באד גירל: מדונה חושפת את האיבר האסור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמח ומבדח. מדונה מחופשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully