וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה טום קרוז?

וואלה! סלבס

12.1.2013 / 0:07

השחקן ההוליוודי הפך לאחד הכוכבים הכי גדולים של הוליווד, זאת למרות היותו מעריץ נלהב של כת שנויה במחלוקת. איך כל אלו השפיעו על הקמטים שלו? וואלה! סלבס להתבגר ולהתגבר

ערך: אמיר קותיגרו

הפרזנטור הלא רשמי של כנסיית הסיינטולוגיה דאג לטפח רזומה עשיר: השתתפות בסרטים הוליוודיים, קפיצות מביכות על ספות האירוח של אופרה, וכמובן; נישואין-גירושין-נישואין-גירושין-נישואין-גירושין. בדיעבד, כל אלו הפכו אותו למגה-סטאר. כמובן שהכריזמה הנוטפת ושיערו הגולש לא הזיקו למעמדו כשחקן אטרקטיבי, והוא אכן ממשיך לעמול על קורות חייו העשירים, הכוללים בין היתר מועמדות לשלושה פרסי אוסקר, וזכיה בפרסי "גלובוס הזהב".

התסריט שהפך אותו לסמל מין מובהק, ונער-פוסטר של בנות האייטיז הצעירות, הוא כמובן זה של "אהבה בשחקים" – שם הבינו מובילי התעשייה כי מדובר בשחקן מחונן, ולא פריטי-פייס בר חלוף. חמש עשרה דקות התארכו לכדי צווחות מתמשכות, ביקורות משתפכות והקרנות מפוארות. אחר כך, כמובן, הגיעו מועמדויות לפרסים נחשקים. קרוז - הפך ל"טום קרוז".

בצער, כמו כל שחקן הוליוודי טיפוסי, הוא סובל מתסמונת 'המתגרש הסדרתי', וחייו הרומנטיים הפכו לסוג של בדיחה מרה – תחילה היתה זו מימי רוג'רס, לה היה נשוי שלוש שנים בודדות, אחר כך פצח ברומן מתוקשר ויציב עם ניקול קידמן, אולם אחרי 11 שנות נישואין ושני ילדים מאומצים, הכריז הזוג על פרידה. מאוחר יותר, כמובן, הפציעה גם קייטי הולמס. ג'ואי פוטר הקטנה הפכה להיות מושא תשוקתו של כוכב "משימה בלתי אפשרית". גם היחסים הללו, כידוע, הסתיימו בסורי וגט. סיינטולוגיה - אל תנסו אותה בבית.


הפוסטרים שוואלה! סלבס אספה כשהיתה נערה מתבגרת, הפכו לכיסוי רצפת מלונה.


עוד מתיחות פנים: בריטני ספירס | בראד פיט | כריסטינה אגילרה | ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully