וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ביונסה?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

4.1.2013 / 0:00

זה כבר למעלה מעשור שביונסה מקפצת, שרה ובעיקר עושה לכל הדיוות האחרות בית ספר. בין השאר היא גם החליפה לא מעט לוקים. רוצים לבדוק כמה היא השתנתה? וואלה! סלבס בוטילישס

AP

קול גדול, אמא, פרפורמרית, שחקנית - ביונסה היא הכל מכל, פלא שהיא אחד הפרצופים המוכרים בעולם? הזמרת, שתלהיב את העולם בעוד כחודש, בהופעת המחצית של אירוע הסופרבול האמריקאי, היא ללא ספק אחת הנשים ששולטות בתעשיית הבידור העולמית. הזוגיות הנוצצת עם בעלה ואבי בתה בלו-אייבי, הראפר ג'יי זי, לא ממש מזיקה.

עוד הרבה לפני שהשניים הכירו, אי אז בשנת 1998, פרצה הבוטילישסית לחיינו כחלק מלהקת דסטניז צ'יילד. היא אמנם היתה רק בת 17, אבל כבר הפגינה יכולות כפנים היפות והבולטות של הלהקה. כשיצאה לדרך עצמאית, התחילה לכבוש פסגות מצעדים בזכות המוטיבציה, עד שהפכה לסופרסטאר רב-תחומי ומאמא במשרה מלאה. מישהו מופתע מכך שראינו אותה מככבת גם על מסך הקולנוע ואפילו כפרזנטורית מוצלחת? בכל זאת, יפיופה שחומה.

כיוון שהדסטני שלה ברור, אבל היא כבר לא צ'יילד ובכל זאת חגגה לא מכבר את יום ההולדת ה-31, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מיס נואלס - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאותה התקופה שבה הופיעה עם הלהקה ועד ימים אלה ממש. כולם יכולים לעבור למוד קרייזי אין לאב.


וואלה! סלבס תמיד רצתה לתחזק ישבן בוטילישסי ולוהט כמו זה של ביונסה, רק שיצא לה יותר אדמדם כמו של בבון.


עוד מתיחות פנים: ג'ניפר אניסטון | כריסטינה אגילרה | בראד פיט | בריטני ספירס

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully