וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'ניפר אניסטון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק – GettyImages

8.12.2012 / 0:05

החברה הכי שווה בהוליווד מופיעה על המסך יותר מ-20 שנים, סיבה מעולה לראות איך השתנתה מאז שראינו לראשונה את "רייצ'ל גרין". רוצים לבדוק מה קרה לה? וואלה! סלבס מפנימה

עריכה: אמיר קוטיגרו

כבר במהלך העונה הראשונה של "חברים", אי אז בניינטיז, היה ברור: ג'ניפר אניסטון היא הכוכבת הכי גדולה שצמחה בעשורים האחרונים על מסך הטלוויזיה. עוד לפני שעברה בהצלחה אל עולם הקולנוע, כולם כבר דיברו על התסרוקת שלה, על הגוף הלוהט ועל היחסים הרומנטיים שחוותה מחוץ למסך, כולל אחד מרגעי השיא של חייה - החתונה המדוברת (ואז הגירושין המתוקשרים) מבראד פיט.

היום, 20 שנים אחרי שזכתה להכרה ברחבי הגלובוס בעקבות תפקידה כ"רייצ'ל" בסיטקום המפורסם ההוא, אניסטון נראית לא פחות שווה מאשר היתה כשהבחינו בה לראשונה. בכל זאת, הגברת כבר בת 43, אבל גם בסרטים שעשתה לאחרונה כמו " איך להיפטר מהבוס", "הוא פשוט לא בקטע שלך" או "לזרום עם זה", היא נראית מלאת חיים ונטולת קמטוטים. מעניין אם העובדה שהתארסה לאחרונה בשנית עושה לה טוב לעור הפנים.

אז כדי להוכיח שהחברה הכי שווה על המסך כבר לא הצעירונת שהכרנו בשנות התשעים, אלא בת 40 ומשהו שנראית לא רע גם אם היא מצטלמת כשלגופה עניבה בלבד, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'ניפר, ומציגה לכם איך הוא נראה מאז שהכרנו אותו ועד היום. כן, זה יהיה כיף.


וואלה! סלבס היתה שמחה להיות חברה של ג'ניפר אניסטון. אולי היא תוכל ללמד אותה לחייך מבלי שתבהיל ילדים ברחוב.


עוד מתיחות פנים: ג'וליה רוברטס | אנג'לינה ג'ולי | ליאונרדו דיקפריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully