וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביונסה חושפת את הבטן ההריונית

שירות וואלה! סלבס

4.12.2012 / 10:34

עכשיו, כשהיא כבר אוחזת בבתה הקטנה, הזמרת החליטה להוכיח לכולם שאכן היתה בהריון ולשים קץ לכל השמועות - בסרט תיעודי חדש על חייה. וואלה! סלבס קרייזי אין לאב

ביונסה יודעת לשחק את המשחק, על כך אין ספק; אחרי שנתנה לכל אתרי הרכילות לפקפק בדבר ההריון עם בתה הראשונה, בלו אייבי, הדיוה הבוטילישסית החליטה שהגיע הזמן להשיב לכל הצקצקנים.

רגע לפני שהכריזה על הריונה במהלך הופעתה בטקס פרסי המוזיקה של MTV, עמדה הזמרת בחדר האמבטיה שלה וצילמה את הבליטה הקטנה. כן, מדובר באחד הרגעים האינטימיים שאי פעם סופקו על ידי כוכב הוליוודי, והכל בזכות טכנולוגיה מתקדמת שמצליחה לשבור את הדיסטנס המובן ממובילי התעשייה בחו"ל. את כל זה, מוכיחה ביונסה בסרטה התיעודי החדש, שעוסק, איך לא, בה.

טיזר ששוחרר ממש לאחרונה, חושף כמה רגעים נחשקים מהפיסה הדוקומנטרית הזו, שתשודר במלואה ב-16 בפברואר, ברשת הטלוויזיה HBO. הסרט יכלול קטעי וידיאו אישיים, ויספק הצצה לתא המשפחתי הכולל את בעלה ג'יי זי, ובתם המשותפת. בנוסף, הסרט יכיל כמה רגעים סוחטים שיעסקו בנושאים המעט מורכבים יותר, הקשורים ליחסים עם אביה, שפוטר מתפקידו כמנהלה.

"הסרט הזה כל כך אישי לי, הייתי חייבת למצוא לו את הבית המתאים", אמרה הזמרת, "התחבטתי המון במחשבה עד כמה אחשוף מעצמי". כמה שרק תרצי, ביונסה. כמה שרק תרצי.


וואלה! סלבס מצלמת את בטנה מדי יום, ומודדת את הבליטה התופחת.


אמא לתפארת: ביונסה חושפת תמונות משפחתיות

ביונסה, ג'יי זי והנשיא אובמה מתמנגלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה הבטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיער/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבעל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והעיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully