וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זוגו של ג'ורג' מייקל כוכב פורנו

וואלה! סלבס

4.4.2012 / 0:00

למערכת וואלה! סלבס הגיע סרט פורנו, בו מככב בן זוגו של כוכב הפופ המפורסם, ג'ורג' מייקל, שרק לאחרונה סעד אותו כשחלה. וואלה! סלבס אחות רחמניה

לא לבעלי לב חלש: רק לפני מספר חודשים התוודע העולם כולו לפאדי פאוואז, בן זוגו ההורס של זמר הפופ, ג'ורג' מייקל, כשלא מש ממיטתו לאחר שמייקל נפל למשכב. מה שלא ידעתם הוא, שפאוואז, המוגדר בכל הזדמנות כספר מצליח מלונדון, כיכב בעברו בסרט פורנו של גייז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארה? גוונים? גאנג באנג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז קבלו מאיתנו סקופ מטונף ברמה בינלאומית. מתברר שקצת לפני שפאוואז הכיר את מייקל והפך למעצב שיער, הוא ניסה את מזלו בתעשיית הפורנו הגאה. בסרט שהגיע לידי וואלה! סלבס, ניתן לראות ביצועים מרשימים במיוחד לצד נתונים פיזיים מרשימים לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחפוף לך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, לפני כחמישה חודשים, עקב העולם כולו בדאגה אחרי מצבו הבריאותי של מייקל, שאושפז בבית חולים בשבדיה עם סיבוך של דלקת ריאות ומצבו הוגדר אנוש. מאוחר יותר יצא פאוואז אל התקשורת וסיפר לכולם כי מצבו של בן זוגו משתפר. לאחר שמייקל החלים, יצאו השניים לשיט תענוגות ואף צייצו תמונות של שניהם בטוויטר.

וואלה! סלבס נמנעה מלהביא לכם את הסרט המלא או קישור אליו, מפאת התחשבות ברגשות הציבור, אבל אנחנו בטוחים שתיכנסו לאווירה מהתמונות שחילצנו משם. תהנו. או משהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לספר אותך גם שם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחלה תספורת. תודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully