וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מבלה עם הבן של סרקוזי

שירות וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

2.10.2011 / 10:00

רגע, מי זה ליאונרדו: בר רפאלי הגיעה לשבוע האופנה בפריז, ובין התצוגות נצפתה כשהיא חוגגת צמוד לבנו החתיך של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי. וואלה! סלבס הוט קוטור

חשבתם שקשרי החוץ של ישראל בשפל של כל הזמנים? אז חשבתם. מתברר שיש מי שפועלת במרץ על מנת לחזק את מעמדה של ישראל בעולם. אחרי שניהלה רומן עם ליאונרדו דיקפריו ובילתה עם יורש העצר של אימפריית הצמיגים האיטלקית, "פירלי", העונה לשם המרגש ג'ובאני טרונצ'טי פרוברה, הגיע הזמן לשמועות על רומן לכאורה עם אצולה צרפתית. לפי אתר ה"דיילי מייל", בר רפאלי נתפסה כשהיא מבלה עם לא אחר מאשר, פייר סרקוזי, בנו הסופר חתיך בן ה-25 של נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי. השניים צולמו כשהם מבלים במועדון לילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשיקה ידידותית על הלחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי, שהגיעה לעיר האורות כדי להפגין נוכחות בשבוע האופנה של פריז, עלתה על מדי א' (שמלת תחרה לבנה) ויצאה למועדון הלילה "רספיוטין" שבעיר שם חגג בנו של הנשיא. לפי אתר האינטרנט, רפאלי ויורש העצר החליפו נשיקה בלחי כמקובל והתנהגו כידידים בלבד. בניגוד לדיווחים אחרים שטענו על התנהגות זוגית, השניים נפגשו במועדון, בילו יחדיו מעט ועזבו כל אחד בנפרד. מקורבים לרפאלי טוענים שהדוגמנית הגיעה למקום עם חברה וכלל לא ידעה שפייר יהיה במסיבה. עוד אחת שבילתה באותו המקום ממש היא לא אחרת מאשר לינדזי לוהן, אך לא נרשמה שום אינטראקציה בינה לבין רפאלי.

סרקוזי ג'וניור, אשר רק לאחרונה החל לדגמן למותגים צרפתיים, בעצת אמו החורגת, הפתיע את העולם כאשר סיפר שהוא בכלל לא בענייני פוליטיקה. החתיך הצרפתי הודיע שתחום העניין שלו הוא בכלל הפקה מוסיקלית וגילה שהוא פועל תחת שם הבמה "מוסיי". נו שוין.

בר רפאלי, פייר סרקוזי. Pascal Le Segretain/Staff, GettyImages
הבאגט לא נופל רחוק מהעץ. פייר החתיך/GettyImages, Pascal Le Segretain/Staff

למי שכבר הספיק לשכוח, רק פני שנה, בעת ארוחת ערב חגיגית במלון האליזה, נתפס נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי כשהוא פוזל קלות אל עבר המחשוף הציוני של רפאלי. לפי דיווחים מהארמון, קרלה ברוני לא התלהבה מהמחווה והשיבה בפרצוף חמוץ.

וואלה! סלבס פזלה פעם אל עבר המחשוף של עצמה וקיבלה עיוורון זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully