וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסתו של יו הפנר ביטלה החתונה, 3 ימים לפני

"החתונה מבוטלת", הודיע מייסד פלייבוי בן ה-85, שהיה אמור להתחתן בשבת עם השפנפנה קריסטל האריס בת ה-25. "היא שינתה את דעתה". מקורות באחוזה מסרו ל-TMZ כי השניים "רבו בטלפון"

אכזבה רומנטית ל"אדון השפנפנות": קריסטל האריס, ארוסתו בת ה-25 של מייסד "פלייבוי" בן ה-85, יו הפנר, החליטה לבטל את חתונתם, שהייתה אמורה להתקיים בשבת הקרובה באחוזתו של הפנר בבברלי הילס. כך הודיע הפנר אמש (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו.

"החתונה מבוטלת", צייץ הפנר. "קריסטל שינתה את דעתה". הפנר והאריס - שהייתה אמורה להיות אשתו השלישית - היו מאורסים מאז דצמבר האחרון, אז הציע לה הפנר נישואים במסיבת חג המולד.

יו הפנר עם ארוסתו, קריסטל האריס, 28 באפריל 2011. רויטרס
הפנר והאריס בימים טובים יותר/רויטרס

גם האריס התייחסה לביטול הנישואים בטוויטר, אולם לא סיפקה סיבה ברורה להחלטתה. היא ציינה רק כי ההחלטה נפלה "לאחר מחשבה מעמיקה", וכי יש לה עדיין "כבוד עצום" להפנר. ההודעה הזו באה לאחר שבתחילה פרסמה ציוץ מעט אניגמטי בנושא: "יש שתי טעויות שאפשר לעשות לאורך הדרך אל האמת - לא ללכת עד הסוף, או לא לצאת לדרך".

לפי אתר הרכילות TMZ, מקורות אנונימיים באחוזת פלייבוי אמרו כי ויכוח טלפוני התגלע בין בני הזוג בסוף השבוע האחרון, וכי האריס אינה מתגוררת עוד באחוזה.

עוד על מייסד פלייבוי:
יו הפנר - מהפכן או נצלן נשים?
יו הפנר הודיע על אירוסיו לבת 25
יו הפנר רוצה את שפנפנות פלייבוי רק לעצמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully