וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנג'לינה מודיעים לילדים כשהם עושים סקס

שירות וואלה! סלבס

30.5.2011 / 11:02

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי דואגים לעדכן את הילדים לפני שהם עושים סקס, כי הם לא רוצים שיהיו סודות בבית: "אנחנו אומרים להם שאימא ואבא הולכים להתנשק". וואלה! סלבס מתנשקת גם

הכי כיף להיות הילדים של ברנג'לינה: הזוג מספר שהם לא מסתירים דבר מהילדים שלהם: מדוקס (9), זהרה (6), פקס (7), שיילו (5) והתאומים ויויאן ונוקס (2).
"אצלנו בבית אין סודות", מספר פיט הסקסואלי (47) למגזין "USA Weekend". "אנחנו אומרים להם: 'ילדים, אימא ואבא הולכים להתנשק'. הם עושים כזה 'איוו, מגעיל!', אבל אנחנו מודים בזה".

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011. רויטרס
ביי ילדים, הלכנו להתנשק. פיט וג'ולי בקאן/רויטרס

ומה עם חתונה? על פי דיווחים עקשניים, בראד ואנג'לינה מתכננים להינשא בסתיו בביתם בצרפת. גם פיט מתייחס לנושא ואומר: "הילדים שואלים אותנו על חתונה. זה הופך להיות משמעותי יותר ויותר בשבילם".
בנוסף, בראד מכנה את השבט שלו "יחידה צבאית קטנה". הוא מודה שהמשפחה שלו יכולה להיראות "קיצונית", למסתכלים מהצד, "אבל אני אוהב דברים קיצוניים. תמיד התנהלתי בצורה הזאת".

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
קיצוני ואני. ברנג'לינה בפרימיירת "עץ החיים" בלוס אנג'לס/GettyImages, Jason Merritt

לסיום, בראד השווה את סגנון האבהות שלו לזאת של דמותו בסרט "עץ החיים", שזכה לאחרונה בפרס "דקל הזהב" בפסטיבל קאן: "אני בהחלט לא מגדל את ילדיי כמו הדמות בסרט. אני מודע באופן כואב לעובדה שהמעשים שלי משאירים עליהם חותם, במיוחד בשנים האלה".

וואלה! סלבס לא מתנגדת שתשאיר עליה חותם גם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully