וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס ולינור שושואיסטים

27.6.2006 / 11:42

החתונה הכי סודית במזרח התיכון מקבלת תפנית חדה: למה ביטלו את היח"צ, למה מטיסים ספר לברצלונה, מי לובש את המכנסיים בבית ופרטים בלעדיים על החינה. וגם: שיחה צפופה עם הכלה

לינור רוצה חתונה בשושו, וואלה! סלבס רוצה חתונה ברעש. רגע לפני הפיצוץ, שיחת 'יחסינו-לאן' עם הכלה הסודית.

- לינור?
- "כן..."
- בוקר טוב, כאן וואלה! סלבס.
- "אתה מפריע לי".
- סליחה, אז מתי אפשר להתקשר?
- "אי אפשר".
- יש מישהו שיכול לדבר בשמך?
- "ממש לא".
- אז אפשר לשאול אותך שאלה קצרה?
- "להתראות. טראחחח".

מהפתיח הפסימי הזה, אתם יכולים להבין כמה לא-קל לדלות פרטים על חתונת של שאראס ולינור אברג'יל. הם רצו יחסי-ציבור, עכשיו כבר לא. הם גילו לפתע שהחתונה נופלת על גמר המונדיאל והזיזו (את החתונה, לא את הכדורגל). קבלו את כל מה שרציתם לדעת על החתונה של שאראס ולינור, אבל לא היה לכם כסף לבלש פרטי.

יש לחץ, אין יח"צ

לפני כחודשיים פנו שאראס ולינור למשרד יחסי-ציבור מוכר (השם שמור במערכת) על מנת שיטפלו בחתונה. היו פגישות, התחילה עבודה משותפת. לבסוף החליט הזוג לעשות משהו אינטימי, לכן סירבו השניים לכל ניסיון לראיין אותם לקראת החתונה, אפילו להגיב. הם אמנם התנצלו, אך לא שילמו שקל ליחסי הציבור.

בניגוד לחתונת גיא זו-ארץ ויעל בר-זוהר, כאן לא מתכנן הזוג לצאת עם בגדי החתונה במסיבת העיתונאים כדי לשים קץ למרדף העיתונאים וצלמי הפפראצי, מה גם שהבאזז סביב החתונה של הכדורסלן והאקס-יוניברסית קטן בהרבה מחתונת יב"ז-גי"ז. בנוסף, מספרים מקורבים מאד לחתונה, כי שאראס עצמו - הידוע כקנאי לפרטיותו - מטיל וטו על כל גורם מקצועי שסגר עם הזוג על התקשרות בין הצדדים.

מאותו משרד יחסי-הציבור נאמר לוואלה! סלבס: "הם החליטו לשמור על פרטיות והחליטו שזה מרגיש הכי נוח. הם לא היו מוכנים לחשוף את עצמם, ואנחנו מבינים זאת ומקבלים זאת באהדה מלאה".

מוטי רייף, מפיק החתונה, סירב אף הוא להגיב.

פיקוח מונדיאל דוחה חופה?

עכשיו, קבלו כמה פרטים חדשים על החתונה: כראוי לדאבל-וודינג (קודם בספרד ואז בישראל), צריך שתי שמלות-כלה. פנינה טורנה עיצבה לאברג'יל שתי שמלות בעיצוב קלאסי צמוד ומעוטר באבנים, ללא כל התערבות של לינור, כולל הנחה יפה מן הסתם.

הספר יניב קצב יעשה לה את השיער בארץ ואף יוטס לספרד על חשבון הזוג מן הסתם כדי להחזיק לה את התלתלים. מיקי בוגנים יאפר את הכלה.

החתונה הספרדית תתקיים בברצלונה, שם שיחק שאראס, ב-6 ביולי; והחתונה הישראלית תתקיים ב-9 ביולי בסטואה בגעש, אז אם בניתם על רונאלדיניו כשושבין - אין מצב, הוא בגראנדה פינאלה אל-קאמפיונה.

גיסתנו, וואלה! אופנה מוסיפה, כי מלאכת יצירת הגלביות של לינור ושאראס לאירוע החינה הופקדה בידי ארצי יפרח, סטייליסט מוכשר ומעצב אופנה, שמצטיין יותר בעיצוב ולא תופר בעצמו. אורה רוקני, התופרת, סיפרה שמדדה את הגלביות על בנה הכדורסלן יריב, מכיוון ששאראס לא יכול היה להגיע למדידות.

הגלביות לבנות ומעוטרות בטקסטורה של חוטי לורקס כסופים. זו של לינור שקופה יותר מזו של שאראס. ללינור יש עיטורים לאורך כל הבד ולשאראס יש מעט עיטורים, שתואמים לשלה ומקיפים את המחשוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully