וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן ומלחמתו בפפראצי

דן תומר

9.9.2005 / 19:54

חניקה, איומים והטחת כוסות בתקרית אלימה שהתרחשה אמש מחוץ ל'בראסרי', בין הזמר ונגניו לצלמי פפראצי שהיו במקום

ב-19:00 בערב שעון צהלה, יתחתן מחר אביב גפן עם שני פרידן בחצר ביתו. אתמול בלילה (ה'), יצא הזמר להרים כוסית לכבוד האירוע ב'בראסרי', מקום הבילוי הקבוע שלו בתל אביב. במהלך הערב ישב גפן עם אביו יונתן ואורח מחו"ל, ולאחר מכן התיישב עם חבריו ללהקת ה'תעויוט' וחברים נוספים. בשלב זה, התקבצו מחוץ למקום צלמי פפראצי שידעו כי גפן שם, וקיוו להביא צילומים אחרונים שלו כרווק.

אך כאן נשברה שגרת הסלבס-פפראצי הידועה והמקובלת בביצה המקומית: נגניו של גפן, שהבינו כי הפפראצי נמצאים בחוץ, יצאו והחלו להתעמת איתם. במהרה הצטרף אליהם גם גפן עצמו. על פי עדים במקום, הנגן הראל בן-עמי פנה לצלם מעריב אמיר מאירי, אותו תקף גם לפני מספר שנים במהלך ניסיון לצלם את אביב והלהקה מאחורי הקלעים של הופעה בכיכר רבין. בן-עמי אמר למאירי: "אני אדקור אותך בתחת" והמשיך בצעקות ואיומים. בשלב מסוים התלהטו הרוחות, וגפן עצמו השליך את כוס השתיה שלו על צלם 'רייטינג', ברק פכטר. פכטר עצמו עוד הספיק לצלם את הכוס הנזרקת עליו (ולמזלו רק נרטב, ולא נפגע).

מכאן המצב רק המשיך להדרדר, בעת שבן-עמי ניגש אל פכטר ותפס אותו בגרונו, כשהוא חונק אותו. פכטר השתחרר מאחיזתו של הנגן והחל לברוח, כשבן-עמי ונגן נוסף בעקבותיו. לאחר שחזרו למקום, ניסה אביב להתחיל להרגיע את הרוחות, אך על פי אותם עדים - גם לפזר איומים כי 'לא יאפשר לפרסם את התמונות, באמצעות קשריו של אביו יונתן עם עופר נמרודי ואמנון דנקנר'.

לאחר שנרגעו מעט הרוחות והפמלייה שבה פנימה, הגיעה משטרה למקום. מי שהזמין את השוטרים היה פכטר, שהסתתר לאחר המרדף מפני הנגנים. השוטרים שהגיעו למקום ביקשו מגפן וחבריו לצאת מהמסעדה ולמסור פרטים על שאירע. בשלב זה, שוכנעו פכטר ומאירי שלא להגיש בינתיים תלונה, וגפן עצמו דיבר ארוכות עם השוטרים, שעזבו לאחר מכן את המקום.

פכטר מודאג; גפן מנתק

ברק פכטר אמר הערב לוואלה! כי בשבוע הקרוב יבחנו הצלמים עם עורך רייטינג, יובל נתן, ועם היועץ המשפטי של 'מעריב', האם להגיש תלונה במשטרה בעקבות האירוע. "אנחנו בסך הכל באים לצלם באופן חוקי, סלבס צריכים להבין שכאן זה לא הוליווד, שם מגיעים לרמות של אלימות שלא היינו רוצים להגיע אליהן", הוסיף פכטר.

- אביב גפן, משהו בנוסף?
"אני לא מגיב. תפנה למאיר קוטלר". בשלב זה הקריא לנו גפן את מספרו של קוטלר, ניתק לאחר הספרה השלישית ולא ענה לאף טלפון לאחר מכן, רק השאיר אותנו עם צליל ההמתנה של בלאקפילד, 'Hello'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully