וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי פורת-שובל מתפרצת

דן תומר ובוצ'צ'ו

7.1.2005 / 15:25

לאחר שדיווחנו על זעמה של רובי פורת שובל, קיבלנו היום התפרצות שכמותה לא ראתה הברנז'ה זמן רב. למה זעמה רובי, כיצד הסתננה לאירוע שאליו לא הוזמנה ומדוע הדרדר המצב לכדי אלימות בלתי-נתפסת

הרקע

היום (שישי) הייתה אמורה להתקיים בתל אביב השקה חגיגית ל-DVD של הסרט הישראלי 'סוף העולם שמאלה'. כזכור, לאחר יציאת הסרט פרצה מלחמת עולם בין הבמאי, אבי נשר, לבין הכוכבת רובי פורת שובל, שטענה כי חלק מזכויות כתיבת הסרט הן שלה. השיא היה כשהפקת הסרט לא הגישה את מועמדותה של רובי לטקס פרסי האקדמיה. למורת כולם, הסכסוך רחוק כסוף העולם. כ-ו-ל-ם מוזמנים להשקת ה-DVD. ומי שוב איננה מוזמנת? ניחשתם נכון. הרקע לאי הזמנתה של הכוכבת, מלבד הסכסוך האישי - תביעה שניסתה רובי להגיש על מנת שהפצתו של ה-DVD תמנע.

פורת-שובל מאיימת

כך נשמעה רובי פורת שובל אתמול, בשיחה עם וואלה! סלבס: "נשגב מבינתי איך אדם (אבי נשר, ד.ת.) יכול להשתמש באנשים, לקחת מהכתיבה ומהכישרון שלהם ולא לפרגן כלל. אבל נשר כבר 20 שנה לא עשה שום סרט ועכשיו קשה לו להתחלק בבמה ובקרדיט. הוא חייב לקחת את הכל לעצמו. אם זה היה תלוי באחרים הייתי מוזמנת, אבל נשר פשוט לא מפרגן. יכול להיות שאגיע בכל זאת, עוד לא החלטתי."

הבונוס שלא ניתן

היום, ב-13:00, בבית 'פוד ארט', התחיל האירוע, בו נכחו כמעט כל כוכבי הסרט והמעורבים בהפקתו, לצד עיתונאים ומוזמנים נוספים. האירוע היה אמור להיות חגיגי במיוחד, שכן משה אדרי, מנכ"ל החברה המפיקה 'יונייטד קינג', החליט על מחווה נדירה כלפי השחקנים - בונוס כספי מיוחד לאור מכירה של מעל 400,000 כרטיסים לסרט. הבונוס, בגובה 6,000 ש"ח, ניתן לכל השחקנים. לכולם חוץ מרובי, כמובן.

ההתפרצות בבית 'פוד ארט'

ב-13:15 הגיעה רובי, מלווה בשתי אחיותיה, וניסתה להכנס מהכניסה הראשית. בהוראת המארגנים, משרד יחסי הציבור 'בירן תקשורת', מנעו השומרים את כניסתה, כשבמקום התפתח ויכוח קולני. במהלך העימות, ניגש אליה אחד מכוכבי הסרט, נדב אבקסיס, וניסה להרגיע אותה תוך שהוא אומר 'עזבי, אני אדבר איתם, יכניסו אותך".

בפנים הנחה את האירוע מני פאר, שקרא לשחקנים לקבל את המענק. אבקסיס, מצדו, לקח את המיקרופון והחל במחווה "מיוחדת לרובי" - בדמות לעג מביך: "אני רובי פורת-שובל, ואתם לא מכניסים אותי, למה אתם לא מכניסים אותי" (מחקה את קולה, ד.ת.).

בינתיים, מהצד השני, מתחזה רובי למלצרית, לוקחת מגש ונכנסת דרך המטבח לאירוע. כשנדב עושה את החיקוי, הוא לא שם לב שהשחקנית הפגועה נמצאת ממש לידו. במקום מתפתחת מהומת עולם. צעקות ודחיפות של פורת-שובל ואחיותיה, על ידי המארגנים, אנשי הבטחון והצלמים שעטים עליה. לאחר שזעקה השחקנית כי "שנתיים אתם מרמים אותי" וכן "איפה נשר? איפה עוף דורס? שיהיה לו אומץ לענות לי!", נוצרה המולה המונית, ואז נשמע קולה של רובי שוב: "בלי אלימות, תורידו את הידיים ממני!". משה אדרי והשחקנים אובדי עצות, ובינתיים רובי מוצאת החוצה, בפרפורים. במקביל, חומק אבקסיס דרך המטבח, כדי שלא יראו אותו, ונשר ואדרי נמלטים לחניון ומשם לביתם.

עדים במקום מספרים כי יחצ"נית ה-DVD אמרה לפורת-שובל כי היא 'צריכה ללכת להתאשפז'. בעת כתיבת שורות אלה, פורת-שובל עדיין עומדת בחוץ, לאחר שהזמינה משטרה בכדי להתלונן על תקיפה. לאחר ששוחחנו עמה הגיעו למקום שוטרים, ותשאלו את המעורבים בדבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פורת-שובל: "תקפו אותי פיזית"

תגובות:

בשיחת טלפון עם וואלה! סלבס אומרת השחקנית הפגועה כי "זה נורא קשה. תקפו אותי, דודי זילבר (אחד ממפיקי הסרט, ד.ת.) תקף אותי פיזית, מישהו תפס את אחותי ונתן לה אגרוף. זה נורא ואיום. נורא קשה לי, דברו איתי יותר מאוחר."

גלובוס-יונייטד, מפיצי ה-DVD, באמצעות משרד 'בירן תקשורת': "הטענה השקרית אותה מפיצה פורת-שובל מזה שנתיים, לפיה יש לה זכויות הפקתיות הופרכה על-ידי בורר. פורת-שובל ניסתה שוב להזיק ל"סוף העולם שמאלה", באמצעות הגשת בקשה לבורר במעמד צד אחד, למנוע את הפצת ה-DVD. הבורר פסק נגד פורת-שובל ואף נזף על המהלך נטול הצידוק.

בהתחשב בסכסוך המשפטי לאור הכפשותיה את הסרט בעבר, ומאחר ומדובר באירוע פרטי, הוחלט שלא להזמין את רובי פורת-שובל לאירוע, למרות מעורבותה בסרט, על מנת להימנע מאי-נעימות. לצערנו, למרות שלא הוזמנה, התפרצה פורת-שובל לאירוע בקולניות וגסות והסבה עוגמת נפש ומבוכה, בעיקר לעצמה. צר היה לראותה בסיטואציה הכה-מבזה שבה היא בחרה להיות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully