וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המרגשת של ליידי גאגא למעריצים הישראלים

וואלה! סלבס

13.9.2014 / 12:24

יש אמנים שמחרימים את ישראל, יש שמעדיפים לטבול בים רגע לפני ההופעה. אבל יש כאלה שמפרגנים לקהל המקומי, כמו ליידי גאגא - שרק נחתה בארץ וכבר ריגשה כמה מעריצים ברי מזל. וואלה! סלבס מפלצת

ניר פקין
ליידי גאגא בישראל. ניר פקין
לפנק! ליידי גאגא בכניסה למלון עם המעריצים/ניר פקין

מספר שעות אחרי שליידי גאגא נחתה בארץ, אפשר לומר רשמית שהיא אוהבת את השהות בישראל.

אמש (ו') נחתה הגברת הכי מופרעת בתעשיית המוזיקה בטיסה פרטית לישראל. עם צאתה מהמטוס היא שלחה נשיקות לצוותי הצילום שנכחו במקום - ומשם נסעה למלון בהרצליה, וזכתה לקבלת פנים חמימה שגרמה לכוכבת לערוך מחווה מתוקה למעריציה הישראלים.

אבל רגע לפני, עם הגעתה למלון, חיכו בכניסה עשרות מעריצים נלהבים, שהופתעו לגלות שהכוכבת הענקית לא משתמשת בטקטיקות של דיוות מנותקות מהעם - ונכנסת דרך הכניסה הראשית. שם עטו על גאגא מעריצים, שהמתינו במקום שעות ארוכות עם מתנות שהכינו לה ומצלמות שלופות, בכדי לתעד את הרגעים המרגשים עם הזמרת האהובה עליהם.


רוצים עוד חדשות חמות?
שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על פינק
מתיחת פנים: איך השתנתה ריאן ריינולדס?
חצאית: קטיה צ'ורציאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמי, זה הרצליה לא תל אביב. גאגא מצייצת סלפי מישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליידי גאגא. אינסטגרם, צילום מסך
המעריצים הישראלים מוכשרים. ליידי גאגא משוויצה בתמנוות/צילום מסך, אינסטגרם

עם כניסתה הוגשו לליידי מספר איורים שהכינו לה המעריצים הישראלים, שאותם היא מיהרה לצלם ולהעלות לחשבון האינסטגרם שלה. בכיתוב, ציינה שמדובר ב"יצירות אמנות יפהפיות שהכינו המפלצות בישראל" (ככה היא מכנה את עדת המעריצים שלה, לא להיעלב).

המעריצים הנלהבים לא זזו מהמלון והחלו לשיר לגאגא כמה משיריה מה שגרם לה לצייץ בטוויטר, "תל אביב תתכונני להרים את הידים באוויר! המפלצות הקטנות במלון נהדרות כל כך, הלוואי שיכולתי להצטלם לעוד תמונות אתכם". עוד הוסיפה, "תודה על יצירות האמנות שלכם. הרוח שלכם היא ארט-פופ ואני אהבתי לשמוע אתכם שרים את 'APPLAUSE'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב בכתב ידה של ליידי גאגא. העוגיות כבר חוסלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן הליידי כבר ניצלה את הסוויטה המפוארת שלה וטבלה בבריכה הפרטית בחדרה, תוך כדי שהיא מתעדת את הרגע האינטימי, פרסמה את התמונה וכתבה "שחייה לילית בתל אביב היפה, האורות נראים כמו יהלומים" (ובכן, הדקדנים לא יהרסו וייציינו שאת בהרצליה ולא בתל אביב. כמעט אותו דבר, רק שלא).

לאחר כמה שעות, המעריצים הישראלים לא התייאשו והמשיכו לשיר מתחת לחלון הסוויטה של גאגא מחרוזת של מיטב שיריה, מה שגרם לה לצייץ במיוחד אליהם - "אני יכולה לשמוע אתכם שרים מחלוני, כמה שאתם מתוקים, מפלצות! אני לא יכולה כבר לחכות לשיר עבורכם".

אך הציוץ כנראה לא הספיק לליידי גאגא, שהחליטה להפתיע את המעריצים הרבים למטה והורידה להם פתק אישי בכתב ידה (!). "מפלצות קטנות ויקרות שלי, השירה שלכם מחממת את לבי. הבאתי לכם כמה מתוקים בגלל שאתם המעריצים המתוקים ביותר בעולם. אוהבת , ליידי גאגא". הפתק, צורף למגש של עוגיות מתוקות שהורדו על ידי צוות המקום לאוהדים מישראל.


וואלה! סלבס פעם שרה לאבי ביטר מתחת לחלון. הוא הוריד לה לאפה וכאפה.

רכלו על המחווה של ליידי גאגא בישראל בפייסבוק

ליידי גאגא. אינסטגרם, צילום מסך
הציוץ של גאגא/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully