וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד בעלה של גל גדות: ריאן ריינולדס

וואלה! סלבס

13.8.2014 / 9:45

הישראלית רושמת לעצמה הישג נוסף בדרך לכבוש את הוליווד - עם ליהוקה למותחן עתיר כוכבים, שאותו יביים ישראלי. על המסך, גדות תחלוק זמן עם גבר לוהט במיוחד. וואלה! סלבס גאווה

ריאן ריינולדס וגל גדות. Matt Sayles, עיבוד תמונה
שילוב לובט. גדות וריינולדס/עיבוד תמונה, Matt Sayles

כבר נדמה שאין עוד פסגה שגל גדות לא כבשה השנה - ואז היא שוב מצליחה להפתיע אפילו את וואלה! סלבס. השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם כיום, לוהקה לתפקיד בסרט הוליוודי נוסף מסקרן. על הסט, "וונדר וומן" תשתף פעולה עם ישראלי מצליח אחר וצוות שחקנים מוצלח.

סרט המתח, שתאריך עלייתו על המסכים עדיין לא נקבע, ייקרא "Criminal" (או בתרגום חופשי, "פושע"), כאשר בתפקיד של הגבר לצדה של גדות, עומד לשחק גבר לוהט במיוחד - ריאן ריינולדס, בתור בעלה הקולנועי של הישראלית. רגע, בלייק לייבלי צריכה לישון עם עין אחת פקוחה?


סיפורי סלבס נוספים:
גל גדות ”האישה הכי חמה על השטיח האדום בהוליווד”
משולש האהבים של עידו רוזנבלום ורומי אבולעפיה
OMG: מי הגבר העירום שצמוד ליובל שרף?

גל גדות. Tim P. Whitby, GettyImages
הידד, עוד הישג. גל גדות/GettyImages, Tim P. Whitby

את הסרט, שעוסק באסיר מסוכן ומבודד, שסוכנות הביון האמריקנית הטמינה בזכרונו סודות הכשרה של סוכן שנהרג, במטרה למנוע מזימה הרסנית - יביים הישראלי אריאל ורומן - מי שעמד מאחורי להיט האקשן "אייסמן".

על ההפקה הופקדו הישראלים בועז דוידזון ואבי לרנר, כאשר על המסך גדות תצטרף לכמה שחקנים נוצצים, כולל זוכה האוסקר קווין קוסטנר (בתפקיד האסיר המסוכן), טומי לי ג'ונס, וגארי אולדמן.

רק לאחרונה צילמה גדות סרט נוסף בשם "Triple Nine", לצד קייט ווינסלט וארון פול (שובר שורות), על חבורת שוטרים מושחתים, שנסחטו על ידי המאפיה ונאלצים לבצע שוד בלתי אפשרי. זאת, כמובן, מלבד השתתפותה בשני סרטים נוספים בסדרת "באטמן נגד סופרמן" וסרט שיתבסס רק על דמותה של "וונדר וומן" לבדה.


וואלה! סלבס לוהקה לסרט פורנו חדש וביתי.


רכלו על התפקיד החדש של גדות בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully