וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהצדעה: בר רפאלי מרגשת חיילים פצועים

וואלה! סלבס

12.8.2014 / 0:01

בלי מצלמות או סיקור תקשורתי מעיק, הטופמודל הישראלית הגשימה את משאלתם של חיילים פצועים שמאושפזים בימים אלה בבית החולים. כן, רפאלי אפילו השאירה מזכרת. וואלה! סלבס פלסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תבואי לבקר אותנו". הבקשה של החיילים לבר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישהו באמת צריך סיבה נוספת לכך שוואלה! סלבס אובססיבית לטופמודל בר רפאלי? כי הנה עוד אחת. אחרי שכתבה כאן במיוחד לחיילי צה"ל מכתב עידוד - ואפילו שלחה סרטון מיוחד לתושבי הדרום בתקופת מבצע צוק איתן, רפאלי מוכיחה למה היא אדם יפה חיצונית, אבל חשוב לא פחות - גם פנימית.

אתמול (ב') בצהריים, בשקט בשקט וללא צוותי תקשורת וסיקור שרודפים אחריה, הגיעה הדוגמנית לבית החולים שיבא שבתל השומר רק כדי לבקר חיילים פצועים. זאת, בגלל בקשה אישית עבורה, מהחיילים הפצועים שעדיין מטופלים במקום.

הכל החל לפני מספר ימים, כאשר תמונה תמימה שפורסמה בפייסבוק על ידי צוות בית החולים, כללה שלט שהכינו החולים - בו ביקשו בתמימות שהבלונדינית היפייפיה תבוא לבקר ולשמח אותם בתקופה זו. על הדף שנתלה בכניסה למחלקה לשיקום, נכתב באנגלית - "בבקשה בר רפאלי, בואי לבקר אותנו! אנחנו צריכים אותך". פייר, מרגש.


סיפורי סלבס נוספים:
מזל טוב: אסתי גינזבורג בהריון ראשון
התמונה המצונזרת של כריס בראון
נינט טייב עם מגבת בלבד!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגשימה חלום. בר רפאלי ליד השלט שהוכן עבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם התמונה שפרסם איש הצוות הרפואי, צורפה בקשה להפיץ את השלט ואולי בכך להגיע אל רפאלי עצמה. "עם כמה שאני מקוה לא להתחרות יותר בחיים עם בוגי או הראל סקעת על חניה בבית החולים בעקבות מבצע צבאי וריבוי פצועים", נכתב בפוסט ברשת החברתית, "הרי שמהבקשה הזו של המטופלים שלי קשה לי להתעלם. בר רפאלי, מחלקת שיקום נפגעי ראש בשיבא מחכה לך. אנא בקרי אותנו, לבקשתם".

למרבה ההפתעה, הבקשה הצנועה הצליחה להגיע לדוגמנית - שבלי לחשוב פעמיים, הודיעה כי תגיע לבקר בבית החולים. צוות הרופאים במקום ונציגי צה"ל, כמו גם רפאלי עצמה, ביקשו לשמור על הביקור בסודיות (כמעט) מוחלטת, כלומר ללא כל סיקור תקשורתי ומצלמות שילוו אותה, בכדי לא לעורר מהומה שתכביד על החיילים והמאושפזים במקום.

על פי עדי ראייה במקום, רפאלי הנרגשת הגיעה כשבידיה מתנות לחיילים, אותן חילקה בין המטופלים. הכוכבת עברה בין כל חדרי שיקום פצועי הראש והפיזיותרפיה במשך כמה שעות, רק כדי להקשיב לסיפוריהם של הפצועים - הכל במטרה למלא את בקשתם. רגע לפני שעזבה, רפאלי הסכימה להצטלם ליד אותו שלט שהכינו החיילים, כמזכרת צנועה. הכי לב זהב.


וואלה! סלבס ביקשה פעם ממייקל ג'קסון שיבוא לבקר אותה לפני השינה. היא עדיין מחכה.


רכלו על המעשה של בר רפאלי בפייסבוק

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בר רפאלי. GettyImages
נשמה של ברבור. החיוך של בר רפאלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully