וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מיקיאגי חוזה מי ינצח ב"האח הגדול"

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

10.8.2014 / 13:01

המתמודד הכי על-טבעי בריאליטי המקומי, הודח מבית "האח הגדול"? הזדמנות מצוינת עבור מיקיאגי לתקשר עם ישויות שלא מהעולם הזה כדי לברר מי יזכה בגמר. וואלה! סלבס אמאל'ה

ברק פכטר

נדמה שהזמר שהפך לאושיית ריאליטי, מיקיאגי, לא הופתע במיוחד שהודח אמש (ש') מבית "האח הגדול". להיפך, בתשובה לשאלותיה של וואלה! סלבס, רגע אחרי שיצא מהבית המצולם ביותר במדינה, הסביר הזמר שהפך לאמן איפור שנכנס לבית סגור למשך כמעט שלושה חודשים - שהוא בכלל "מרגיש מאושר וחופשי". אולי כי הוא ידע הכל מבעוד מועד בגלל שלדבריו הוא הוא "מתקשר עם ישויות"? הכי על-טבעי.

מי שהיה סולן להקת נוער שוליים, מספר שבלי קשר להשתתפותו בריאליטי כבר החל בתהליך של קאמבק. "אני לא מתגעגע לתהילה, אלא לתהילה חדשה", אמר ועשה פרצוף אך הוסיף ש"אני חוזר לזה מבוגר, חכם יותר, פיקח יותר, מתון יותר ועם ציפיות נמוכות אז אני לא יכול להתאכזב". נהדר.


עוד סיפורי סלבס:
אורלי ויינרמן, שומעת? הקאמבקים המוזרים של הסלבס
מורן אטיאס גזענית? ”ראיון מטומטם, אני מתנצלת”
דיווה במים! דנה אינטרנשיונל בביקיני

מיקיאגי. ברק פכטר
שמח לחזור הביתה. מיקיאגי/ברק פכטר

כאשר נשאל אם לדעתו היה חכם להמשיך את העונה של הריאליטי, למרות מה שהתרחש בעורף במהלך מצבע צוק איתן, אמר כי "אחרי ששמעתי מה שהיה, הייתי שמח אם היו חותכים את זה לפני הזמן. אבל לא ידענו שזה מה שקורה ובדיעבד סיפרו לנו שזה עשה טוב לאנשים, אז אני שמח על כך", הסביר. לדבריו, למרות שפחות או יותר חזה את מה שקורה מחוץ לבית הסגור, "אני מאמין שעשו החלטות אמיצות ונכונות בסופו של דבר. אני דאגתי שבאמת לא תהייה בושה בתהליך ושמח שזה לא היה מביך".

אם כבר תקשור, וואלה! סלבס בקשה מהזמר לברר עם הישויות השונות מי לדעתו ייקח את המיליון בריאליטי. אחרי שאמר כי "אני לא יודע אם הדיירות החדשות-ישנות, נופר מור ועינב בובליל יהיו בגמר", והביע את געגועיו לחברתו בבית לינור שפר, מיקיאגי ערך תקשור ספונטני (שלדבריו לא תמיד מדויק) שבאמצעותו, שימו לב, חזה כי בובליל היא שתצא אחרונה מהבית הסגור. וואי לה!


וואלה! סלבס חוזה שבארוחת הערב, היא תאכל שלוש כנפי עוף, סיר אורז עם ירקות, כריך עם טחינה וסילאן, שתי סופגניות וקוראסון. אבל היא עשויה להוסיף גם חציל קלוי.


רכלו על ההימור שניבא מיקיאגי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully