וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל נגד אירופה: "רצחתם מיליונים"

וואלה! סלבס

4.8.2014 / 12:26

הדיווה הבינלאומית שוב פותחת את הפה, והפעם לטובת העם שלה ונגד מדינות אירופה שמטנפות על ישראל. הכל קרה כשהתארחה במצעד הגאווה בהולנד וניהלה שיחה עם השגריר הישראלי. וואלה! סלבס גאווה

יח"צ - חד פעמי

אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שדנה אינטרנשיונל היא אחת השגרירות הכי טובות שהיו למדינת ישראל בכל הזמנים, עכשיו אתם מוזמנים להתרווח בכסא ולצפות בקטע הוידאו, בו הדיווה הבינלאומית לא מפחדת להגיד לעולם, ובמיוחד למדינות אירופה שיוצאות כנגד ישראל, מה היא באמת חושבת עליהן.

עוד רכילות?
צפו: בר רפאלי נכנסת בוואלה! סלבס
דור מי? לאור דניאל יש בן זוג חדש
קים קרדשיאן רצתה לאמץ יתומה מתאילנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויוה לדיוה. דנה בהופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטרנשיונל, שמופיעה לא מעט בעולם, הוזמנה להופיע במצעד הגאווה באמסטרדם. לאחר ההופעה, התיישבה הדיווה לשיחה עם שגריר ישראל בהולנד ורעייתו, איתם ניהלה שיחה על המצב בארץ ועל דעת הקהל העולמית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסברה ישראלית זה כאן!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטרנשיונל, כיאה למעמדה, לא ויתרה לרגע על השמעת דעתה כלפי אותן מדינות שמשמיצות את ישראל בכל הזדמנות, "אתם רצחתם מיליונים על גבי מיליונים לאורך ההיסטוריה", אמרה דנה, כשהיא מכוונת את דבריה למדינות אירופה, "אם נסתכל מאה שנה אחורה, אתם כבשתם חצי מהעולם, אנסתם את אפריקה, אנסתם חצי מהעולם, תחזירו את כל הכסף של אפריקה, ואז נלך לבלגיה והמלך ליאופולד, אם יש איזה בלגי שיש לו משהו לומר לגבי ישראל, אז נוכל לשאול אותו לגבי ליאופולד הגדול ומאיפה הגיע העושר של בלגיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגיד, אפשר את הטלפון שלך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיווה לא סיימה פה, והמשיכה לדבר גם על הסכסוך הישראלי - פלסטיני, "אנחנו הישראלים והפלסטינים לומדים בימים אלו את הצעדים הראשונים, תסלחו לי שאני אומרת את זה, של ציוויליזציה נורמלית, של תרבות נורמלית", אמרה הכוכבת, "זה לא כמו אירופה עם המלחמות שלהם, הבלתי פוסקות מלפני מאות שנים. מלחמות תרבות ולאום ועל נושאים טיפשיים. אז תסלחו לי על "הבדיחה היהודית" זהו כרגע תורנו ללמוד איך להיות יותר מתורבתים ואיך להיות יותר תרבותיים.
ישראל זו לא אירופה, זו מנטליות אחרת לגמרי, זה עולם אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נמאס לך לדבר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיווה ממשיכה בדבריה ומספרת, "אמרתי להם, אל תשפטו את ישראל, אין מדינה אחת באירופה שיכולה לבוא עם לב נקי וטהור. שיכולה לבוא ולהגיד דברים לישראל. תשתקו! תשתקו הולנדים! תשתקו בלגים! תשתקו בריטים! לכו תחזירו את הכסף של אפריקה". בסיום השיחה, הודה לה השגריר ואמר לה שהיא עושה מצווה ועבודת קודש למען ישראל. שיספר את זה לשלמה בניזרי.

וואלה! סלבס עדיין לא מבינה איך אף אחד לא הריץ את דנה לראשות הממשלה, או מינימום לתפקיד שר החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully