וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם רגל שבורה: דודו אהרון מבקר חיילים פצועים

וואלה! סלבס

30.7.2014 / 13:17

שום דבר לא יעצור את דודו אהרון מלבקר חיילים פצועים בבית החולים. שום דבר, גם לא הגבס והקביים שמלווים אותו מאז ששבר את הרגל. וואלה! סלבס החלמה מהירה

יח"צ - חד פעמי

נראה שכבר ראיתם הכל: זמרים שמגיעים להופיע מול חיילים, אמנים שהולכים לארוז חבילות שי לחיילים, שחקנים שהולכים להופיע ולבדר את תושבי הדרום ודוגמניות שנוסעות עד למקלטים בדרום בשביל לשחק עם הילדים. הכל, חוץ מזמר שלמרות הרגל השבורה שלו - הולך לבקר חיילים פצועים.

דודו אהרון.
תהיה חזק!

אז לא, דודו אהרון, לא הגיע לבית החולים 'ברזילי' לעוד בדיקה שגרתית בעקבות הרגל השבורה שלו. הפעם, הזמר המסלסל, הרחיק עד לאשקלון, על מנת לבקר חיילים שנפצעו במלחמה.


היום (ד'), הגיע אהרון לבית החולים, שם עבר בין המיטות של החיילים הפצועים, שוחח עימם, שמע את חיוויתיהם מהמלחמה ובעיקר שר להם שירים במטרה להעלות את המורל שלהם ולשמח אותם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה שיר אתה רוצה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שאהרון לא הסתפק בביקור אחד, ומאשקלון, המשיך הכוכב לבית החולים סורוקה, שם יבקר חיילים נוספים שמקבלים בימים האחרונים לא מעט ביקורים מאמנים שונים, כמו אייל גולן, שביקר שם אתמול (ג') ושר עם החיילים.

וואלה! סלבס מעלה זכרונות מהתקופה שהיתה חיילת והיתה קושרת תפוח אדמה מסביב לרגל במטרה לשבור אותה ולהוציא גימלים. משום מה בבוקר פתוח האדמה היה בפה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים? גם אני פצוע. דודו ואביב פרנקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully