וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס נגד אורלי ויינרמן: "מתביישים בך"

וואלה! סלבס

20.7.2014 / 15:20

רגע אחרי שוואלה! סלבס פרסמה את התבטאויותיה של הבלונדה נגד ישראל - שלל תגובות מחבריה לתעשייה, לא איחרו לבוא. בין המגנים את דבריה היו שלום אסייג וגיא פינס. וואלה! סלבס אש

אביב חופי

אם גם אתם קראתם את האייטם שפורסם לפני מספר שעות (א') בוואלה! סלבס, על התבטאויותיה של אורלי ויינרמן כנגד מדינת ישראל והתעצבנתם - דעו שאתם לא לבד. גם מפורסמי ארצנו הרגישו שלא בנוח עם ההתבטאויות שלה והחליטו לצאת כנגד השחקנית ברשתות החברתיות.

הראשון להביע את עמדתו כנגד הבלונדה היה השחקן יון תומרקין, שהעלה את הלינק לכתבה תחת הכיתוב: "ואני חשבתי שטנצר היה המניאק".


עוד רכילות?
ניקול ראידמן: חנין זועבי דומה להיטלר
מנחם בן: ”הייתי מטיל מצור מוחלט על עזה”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי המניאק? הדברים של תומרקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעוד הרגיש שהוא לא יכול לשתוק, היה הקומיקאי שלום אסייג, שכתב: "מאז תחילת הלחימה הארורה הזו, אני משתדל לא להתעסק בפוליטיקה ורק להעלות סרטונים ופוסטים מצחיקים להעלאת המורל", כתב אסייג, "אבל לקרוא היום שאורלי ויינרמן השחקנית הלא חכמה הזו יוצאת נגד עם ישראל ומדינת ישראל וקוראת לנו טרוריסטים זה כבר עובר כל גבול", שלום המשיך וכתב, "היא טוענת שהיא מתביישת בנו אז כבר מזמן רציתי להגיד לך אורלי, אנחנו מתביישים בך!".

עוד הוסיף אסייג, מה אפשר לצפות מישראלית שניהלה רומן עם הרוצח הבן של קדאפי! ותעשו טובה תפסיקו להציף בהודעות ושמועות, חכו ותנו לדובר צה"ל לעשות את העבודה. נקווה לבשורות טובות!".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתביישים בך!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפורסם נוסף שהחליט להביע את דעתו לאור הדברים של ויינרמן הוא גיא פינס, שכתב: "אם הדייט שלי היה הבן של אחד הרודנים צמאי הדם והמטורללים של המאה ה-20, הייתי סותם עכשיו ולא מנאץ את ישראל בעולם", כשהוא כמובן מתייחס לבנו של שליט לוב, מועמר קדאפי, שניהל קשר עם הישראלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייט עם האויב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתבה שפורסמה היום, הצליחה לעורר גם את זעמה של אביבית בר זוהר, שכתבה: "גברת אורלי גם אנחנו מתביישים בך! תתביישי לך, את מביישת את המדינה שלנו גם אורנה בנאי שמתייפייפת וכנ"ל גם לגבי גילה אלמגור שדווקא אותה מאוד הערכתי. תתביישו לכן. אתן מוזמנות לעזוב את הארץ לאלתר", כתבה האישה והריסים והוסיפה, "אני באופן אישי מוכנה לממן כרטיס טיסה לכל אחת מכן! בשעה שהחיילים שלנו ילדים שעוד לא מלאו להם 20 נלחמים במפלצות אתן מכפישות אותם ומזלזלות בעצם קיומנו כמדינה".


וואלה! סלבס תוהה אם אביבית בר זוהר יכולה לקנות גם לה כרטיס טיסה. נורא מלחיץ אותה המצב.


רכלו על הסלבס נגד ויינרמן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקנות לך כרטיס טיסה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully