וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מצטטת ומביכה את עצמה

17.7.2014 / 11:25

הטופמודל רצתה להעביר מסר של שלום באמצעות תמונת ביקיני וציטוט של נשיא ארצות הברית, אברהם לינקולן. הבעיה: רפאלי עשתה טעות מביכה במיוחד מול מיליוני עוקבים. וואלה! סלבס טיפקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, אז את מעריצת "סטארטרק"? בר רפאלי ו"לינקולן" מהטלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים, גם ההסברה הישראלית עשויה להתבלבל ולהביך את עצמה מול כל העולם. קחו למשל את בר רפאלי, טופמודל דעתנית, שרק רצתה לתמוך במולדתה בפני שלל מעריציה והאנשים שעוקבים אחריה על הגלובוס, כשפרסמה ברשת תמונה שמחה מחוף הים, פלוס ציטוט על שלום ואחווה בימים קשים אלה.

הבעיה? מקור הציטוט שגוי, כיוון שהוא כלל לא נאמר על ידי אברהם לינקולן, האיש שאליו רפאלי התכוונה - אלא נכתב בכלל עבור תסריט הוליוודי. פאדיחה. הכי פאדיחה.


עוד סיפורי סלבס:
נינט טייב: ”להשאיר מאחור את מלחמות האחים”
עוקבים אחרי האינסטגרם של וואלה! סלבס?
כוכב גמר המונדיאל חושף את הישבן

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה עם הציטוט של "אברהם לינקולן". אופסי/צילום מסך, אינסטגרם

רפאלי פרסמה אתמול תמונה שלה בביקיני על רקע שקיעה, שבה קראה לעצור את הטרור, בתוספת הציטוט (באנגלית) - "אין דרך מכובדת להרוג, אין דרך עדינה להרוס. אין שום דבר טוב במלחמה, למעט סיומה". את הדברים, על פי רפאלי, אמר לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית המפורסם שנרצח במאה ה-19, אברהם לינקולן.

באמצעות השימוש בדמות ההיסטורית המוכרת, ככל הנראה ביקשה לפנות למיליוני בני אדם, אם מעריצים אמריקנים או כאלה מרחבי העולם, ולהזכיר להם מה מתרחש בישראל בימים האחרונים (תוך כדי שהיא מעוררת תגובות בעד ונגד, כמובן).

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

רוצים לשמוע את הגרסה המקורית? העבירו ל-5:40

אבל מה, למרות הכוונות הטובות של הטופמודל, לצערה הנשיא המנוח כלל לא אמר את הדברים בתקופת חייו. אז מה המקור לבלבול? את הציטוט המדויק הזה של לינקולן, כתבו התסריטאים של הסדרה המפורסמת "מסע בין כוכבים" ("סטארטרק"). כלומר, מי שאמר את הציטוט הוא למעשה דמותו של אותו נשיא בסדרה המפורסמת, פרי דמיונם של תסריטאים. אופסי.


וואלה! סלבס מצטטת רק את מה שאמרה לה אמה כשנולדה: "אוי לא, יצרתי מפלצת".


רכלו על הטעות של בר רפאלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully