וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קליפ החתונה של עדי הימלבלוי

וואלה! סלבס

17.7.2014 / 9:48

רגע אחרי שאמרה "איי דו" לבעלה הטרי - קבלו את קליפ החתונה המרגש והמושקע שהכין הזוג הצעיר עבור האורחים שלא נכחו בחופה. אזהרה: לא לאנשים רגישים. וואלה! סלבס מוחה דמעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. עדי הימלבלוי ונדב פלד ביום החתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם נמנים על מעריציה של עדי הימלבלוי או סתם סקרנים (ממש כמו וואלה! סלבס) לדעת, איך היתה החופה של הכוכבת הבלונדינית ובעלה הטרי נדב פלד, או סתם מה עבר עליה באותו היום - עכשיו אתם יכולים.

שלושה ימים לאחר שהימלבלוי צעדה אל החופה ואמרה 'איי דו', עכשיו אתם מוזמנים לקבל הצצה מיוחדת ליום המרגש ביותר בחייה של הכוכבת, פלאס הצצה לטקס החופה.


רוצים עוד רכילות?
כל הפרטים על החתונה של קארין כהן
נינט טייב: ”להשאיר מאחור את מלחמות האחים”

הימלבלוי ופלד, החליטו מבעוד מועד שהאירוע המרגש יתחלק לשניים. החלק הראשון, שבו נערכה החופה, יכלול רק בני משפחה וחברים מאוד קרובים, ואילו החלק השני, שבו נערכה המסיבה, במהלכה קפצו עדי וחבריה גם לבריכה, תכלול את כל שאר המכרים.

על מנת שאלו שלא נכחו בחופה, יוכלו להתרגש עם הכלה הטרייה, ביקש הזוג המאוהב מהצלם לערוך קליפ חתונה קצרצר אך מרגש, שיתעד את ההכנות של השניים וכמובן את הרגע המרגש ביותר - החופה וישודר במהלך האירוע.

בקליפ, ניתן לראות את עדי בזמן ההכנות לאירוע המרגש, בזמן שהיא מתאפרת ומתלבשת בחדר המלון שלה, את הצעידה לחופה וכמובן את הטקס המרגש, פלוס כמה דמעות של האמא האוהבת דולי.


וואלה! סלבס הכינה קליפ לחתונה שלה. בתקווה שיום אחד זה יקרה.

רכלו על הקליפ של הימלבלוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully