וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי, מלכה: ונסה וויליאמס מבלה בתל אביב

אורחת נוספת בישראל: השחקנית ונסה וויליאמס, שהגיעה לכאן דווקא בתקופה הטעונה הזו. היום כבר ערכה דייט מקומי עם מלכת יופי ויצאה לארוחת ערב מפתיעה. וואלה! סלבס ביוטיפול

ונסה וויליאס. ניר פקין
היוש, עקרת בית נואשת. ונסה וויליאמס בתל אביב/ניר פקין

איזה יופי: השחקנית והזמרת ונסה וויליאמס, הגיעה היום (ב') לביקור ראשון בארץ. אמנם רק הבוקר, נחתה וויליאמס יחד עם עם בן הזוג שלה ובתה בנתב"ג - אך כבר בשעות אחר הצהריים, הספיקה לקיים מפגש פסגה נוצץ עם יפהפייה מלכותית אחרת.

השחקנית והזמרת האמריקנית, שמוכרת לצופי הטלוויזיה בזכות התפקידים הבולטים שגילמה בסדרות "עקרות בית נואשות" ו"בטי המכוערת", הגיעה לארץ הקודש כאורחת של משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה, לביקור בן שבוע בארץ.


עוד סיפורי סלבס:
שוקינג: ליאונרדו דיקפריו מזיע בבגד ים
תחת השמש: ציון ברוך ויאנה יוסף מתנשקים
כבר עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם של וואלה! סלבס?

ונסה וויליאס. ניר פקין
הנוף? איזה ביוטי! וויליאמס/ניר פקין
ונסה וויליאס. ניר פקין
"אוקיי, עכשיו לך". וויליאמס בעיר הגדולה/ניר פקין

אחרי שהתמקמה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, בו היא תשהה במהלך ביקורה במרכז, וויליאמס החלה את יומה בטיול בשכונות הקרובות לחוף הים בתל אביב, צעדה עם המשפחה בשכונת נווה צדק וזללה בגלידרייה מקומית. את ארוחת הצהריים שלה, הספיקה לאכול ביפו - ומשם חזרה למלון למספר פגישות, כאשר המרגשת ביותר היתה בינה לבין מלכת היופי במיל', טיטי איינאו .השתיים, נפגשו בסוויטה שבבית המלון, לשם וואלה! סלבס הגיעה כדי לרגל עבורכם.

וויליאמס, מלכת יופי בכבודה ובעצמה, שעשתה היסטוריה כאשר הפכה בשנת 1983 ל"מיס אמריקה" האפרו-אמריקנית הראשונה שזוכה לתואר בארצות הברית (בדומה למה שעשתה טיטי בארץ, לפני כשנה). אחרי שהסתבכה בשערורייה, כשתמונות עירום שלה התפרסמו במגזין למבוגרים בלבד - היא ויתרה מרצון על הכתר שלה, אך מאז הספיקה לנהל קריירה משגשגת בעולם הבידור האמריקני.

טיטי איינאו. ניר פקין
"אני כבר פגשתי אותה". טיטי איינאו סמוך למלון/ניר פקין
טיטי איינאו. ניר פקין
"טוב, היא היתה מלכה!". טיטי איינאו בתל אביב/ניר פקין

ההפתעה של היום, היתה ארוחת הערב שארגנו להוליוודית. אם חשבתם שמלכת יופי לשעבר וזוכת פרס הגראמי והאמי, תדרוש ארוחת גורמה מפנקת באחת ממסעדות היוקרה המקומיות - טעיתם. מארגני הביקור החליטו להציג בפני האורחת הנוצצת את רזי המטבח המקומי, כך שהיא ומשפחתה מצאו את עצמם מתענגים על ארוחת ערב ישראלית במסעדה של "דוקטור שקשוקה". ישראלי זה הכי אחי.


וואלה! סלבס מרגישה כמו שקשוקה, רק שאין לה ביצים.


רכלו על הביקור של ונסה וויליאמס בארץ גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully