וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל! הכוכבת ההוליוודית שהצילה את איילת זורר

וואלה! סלבס

26.6.2014 / 0:36

איילת זורר נבחרה לשחקנית הטובה בדרמה טלוויזיונית, בטקס אירופי נוצץ - אבל לפני שקיבלה את הפרס, נקלעה למצוקה שרק כוכבת הסדרה המצליחה "סקנדל" פתרה. וואלה! סלבס פסלון

איילת זורר. דניאלה רייבנבך,
אני מוכנה לסשן איפור-שיער. איילת זורר/דניאלה רייבנבך

מאז שהפכה לשחקנית הוליוודית מצליחה (היוש, טום הנקס) - איילת זורר מורגלת בפסיעה על שטיח אדום כזה או אחר, כשהיא לובשת שמלות נוצצות. אלא שהפעם האחרונה שבה זה קרה, היתה קצת פחות נעימה והרבה יותר מלחיצה עבור הישראלית הזוהרת. למזלה, כוכבת הוליוודית מוכרת ברחבי העולם נחלצה לסייע לזורר.


עוד סיפורים נוצצים:
אורטל בן דיין לנופר מור: ”תדיחי את האשכנזי המניאק”
ברוכה השבה: עדי הימלבלוי סוחבת בתל אביב
בקרוב על בימת התיאטרון: עוז זהבי

איילת זורר. דניאלה רייבנבך,
חיוכים! זורר על הסט/דניאלה רייבנבך

זורר, שהגיעה השבוע לצילומי קמפיין אופנת החורף של רשת 'גולברי', סיפרה על הסט שכאשר הוזמנה בתחילת החודש לפסטיבל הטלוויזיה של מונטה קרלו - לא ציפתה לדרמה שתקרה לה. השחקנית, שהכינה מבעוד מועד שמלה נוצצת במיוחד, נדהמה לגלות, רגע לאחר הנחיתה, כי המזוודה עם המלתחה אבדה בדרך לפסטיבל, כך שהיא נתקעה ללא לבוש הולם לטקס המעונב. מדובר בפאניקה אופנתית.

למרבה המזל, עם זורר בילתה במונטה קרלו גם השחקנית בלאמי יאנג - שאולי מוכרת כאשת הנשיא בסדרת הלהיט האמריקנית "סקנדל" (איפה אוליביה פופ כשצריך אותה!). יאנג ההוליוודית, הציעה לזורר להשאיל ממנה שמלה שחורה וארוכה. כך שהישראלית פסעה לטקס פרסי הטלוויזיה היוקרתי, שבו קטפה את פרס השחקנית הדרמתית הטובה ביותר על תפקידה ב"בני ערובה", בשמלת ערב שאינה שלה. המידה? פיקס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איילת זורר. דניאלה רייבנבך,
גלאם הוליוודי? יס/דניאלה רייבנבך

אבל לא מדובר באובדן היחיד של זורר, שהחליטה להגיע עם הפסלון החדש שלה לביקור הנוכחי בישראל - רק כדי שיתווסף למדף הפרסים שבבית אמה. אבל גם הטיסה הזו לא עברה בלי תקלות, כיוון שלפני הנחיתה, אות ההערכה המוזהב הלך לאיבוד. לזכות צוות הדיילים במטוס יאמר שאחרי חיפושים ארוכים, האבדה נמצאה דווקא תחת המושב של מיס זורר. נו, הכי מפוזרת.


וואלה! סלבס מאבדת רק את שמחת החיים, בכל פעם שאין דלי טחינה בסביבה.


רכלו על האובדן המלחיץ של איילת זורר בפייסבוק

איילת זורר. splash
השמלה המושאלת, פו. איילת זורר בטקס במונטה קרלו/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully