וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב על בימת התיאטרון: עוז זהבי

25.6.2014 / 0:43

חן אמסלם תתאחד עם זהבי, שישיר לצד מירב פלדמן ומיי פיינגולד? אחרי אודישנים ארוכים להפקת המחזמר "שיער" - השחקן המסוקס עוזב את המסך הקטן לטובת הופעה בתיאטרון. וואלה! סלבס אקווריוס

עוז זהבי. ניר פקין
בקרוב נטול בגדים? עוז זהבי/ניר פקין

בתום משא ומתן שנמשך תקופה ארוכה, השחקן עוז זהבי ישרוף בקרוב את במת התיאטרון, לאחר שנבחר לככב על בהפקת המחזמר "שיער" - כך שבפעם הראשונה בקריירה שלו, יפגין את כישורי השירה, המשחק והריקוד גם יחד, בתיאטרון.

בחודשים האחרונים, נערכו בתיאטרון הקאמרי אודישנים למחזמר הנודע - שיעלה מחדש בתחילת השנה הבאה. אל המבחנים, הגיעו כמה מהשמות הגדולים של תעשיית הבידור, שביקשו לקחת חלק בהפקה הגדולה והמדוברת. לוואלה! סלבס נודע כי זהבי יכנס לנעליו של הזמר גבי שושן, שגילם את תפקיד "ברגר" בהפקה המפורסמת שעלתה בישראל בשנות ה-70 (לצד צביקה פיק ומרגלית צנעני, שעוד היתה אנונימית בזמנו).


עוד סיפורי סלבס:
וואו! איך צביקה פיק קרא לבנו הקטן?
חן אמסלם חושפת: מה הכי סקסי בעולם?

דן שפירא. אביב חופי
פיק הקריירה? דן שפירא/אביב חופי

בקאמרי עדיין בוחנים כמה מועמדות לתפקיד הנשי הראשי (של "שילה") - על פי גורמים המעורבים בפרטים, הקרב הגדול הוא בין רונה לי שמעון והפרטנרית של זהבי לסדרת הלהיט "זגורי אימפריה", חן אמסלם. במידה שהאחרונה תתקבל לג'וב, זו תהיה הבכורה הבימתית הראשונה שלה, אך הפעם השנייה שבה תחבור אל זהבי. היוש, זגורי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

את "קלוד" (שגילם פיק), שמנהל רומן עם האישה המבוקשת במחזמר, יגלם ככל הנראה הנשוי הטרי דן שפירא. עם זאת, אך גורמים בהפקה לא פוסלים את השתתפותו של שחקן לא מוכר שיימלא את התפקיד. בנוסף, על הבמה ישירו וישחקו גם נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון מיי פיינגולד, השחקנית וכוכבת הילדים מירב פלדמן ("הפיג'מות"), שחקן התיאטרון עידו רוזנברג וכן רוני מרחבי ("מלבי אקספרס").

על בימוי השואו, הופקד משה קפטן, שביים בעבר מחזות בהם "כנר על הגג" ו"גברתי הנאווה", כאשר על העיבוד המוזיקלי אחראי חבר להקת TYP (של עברי לידר), ג'וני גולדשטיין. המחזמר, שנחשב לאחד המוכרים בעולם, עוסק בחבורת היפים בניו יורק, שיוצאים נגד מדיניות הממשל בזמן מלחמת וייטנאם - כשהשירים מוקדשים לנושאים כגון סמים, מין וביקורת על הלחימה. שלאגר? בטוח.

מתיאטרון הקאמרי אישרו את הליהוקים של זהבי, פלדמן ופיינגולד.

סקופ: וואלה! סלבס תככב במחזמר על חייו של אבי ביטר.


רכלו על התפקיד של עוז זהבי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully