וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו! איך צביקה פיק קרא לבנו הקטן?

25.6.2014 / 0:15

המאסטרו צביקה פיק ובת הזוג שירה מנור, ניסו לשמור על שם בנם הקטנטן בשקט-בשקט. אבל כחודש אחרי הלידה, אפשר כבר לגלות את שמו של התינוק הכי נוצץ בביצה. וואלה! סלבס דיווה

צביקה פיק. ניר פקין
מרי? לא! צביקה פיק/ניר פקין

בנם הראשון המשותף נולד כבר לפני כמעט חודש, אך המאסטרו צביקה פיק ובת הזוג שירה מנור, שמרו בסוד כמוס כל פרט מזהה על העולל החדש. מזל שוואלה! סלבס כאן, רק כדי לספר לכם על ההחלטה המפתיעה שעשו - כשבחרו שמו של העולל הקטן. מוכנים? לא בטוח.

אז אחרי המתנה מורטת עצבים וסוג-של- מסך עשן בנוגע לשמו של הרך, קבלו את התוספת החדשה למשפחת המאסטרו: תים פיק. כן, כן, לא "טים" אלא תים ב-ת', שמו הנבחר של אחד הבייביז המסקרנים בביצה.


עוד סיפורי סלבס:
אנה ארונוב מודה: ”אני לא צריכה גבר”
מתחזק: מייקל דאגלס מבקר בישיבה
המהפכה של ליאור נרקיס ועומר אדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורים נרגשים. צביקה פיק ושירה מנור/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוברים את הראש בניסיון למצוא הסבר לשם המקורי שבחרו ההורים הטריים? מעבר לעובדה שמדובר בשם מיוחד מאוד, אין סיבה ספציפית לשם - כך שהוא מזכיר ככל הנראה תמימות וכל הקשור בה. בכך, פיק שומר על מסורת של שמות נוצצים לבניו. בנו הבכור מהפזמונאית מירית שם אור - נקרא בנלי (34). עם האקסית, פיק הביא לעולם גם את צמד האחיות המפורסם שרונה (32) ודניאלה (28).

שירה בת ה-28 וצביקה בן ה-64, הכירו לפני כתשע שנים. מערכת היחסים שלהם זכתה לסיקור והתעניינות ציבורית גבוהה, כך שהיא אף סוקרה בדוקו-ריאלטי "המאסטרו", זה שעקב אחרי עלילותיו של הזמר הכי צבעוני בתעשיית המוזיקה המקומית.

טקס ברית המילה המצומצם של תים פיק, נערך לפני כמה שבועות מול בני משפחה וחברים קרובים. ההורים הנרגשים, החליטו לערוך מסיבה גדולה יותר שתציין את הלידה החגיגית –הילולה שתיערך בקרוב, בנוכחות חברים מהתעשייה וקולגות מפורסמים. וואו? בהחלט! שיגעון? הכי!

צביקה, אתה בקבוצה של תים?
"תודה על ההתעניינות, אין לשם משמעות מיוחדת. אני ושירה פשוט אהבנו אותו".


וואלה! סלבס תקרא לבנה הבכור המן. שם תנ"כי קצר וקולע, לא?


רכלו על בחירת שם בנו של צביקה פיק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully