וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: מי נכנס לבית "האח הגדול"?

וואלה! סלבס

24.6.2014 / 11:00

יוסי בובליל או חודדה? אחרי שלל השערות וניחושים - קבלו את שמותיהם של דיירי העבר ב"האח הגדול", שיצטרפו לעונה הנוכחית של הריאליטי בבית הסגור. וואלה! סלבס קאמבק

צילום: ראובן שניידר עריכה: אמיר קותיגרו

אם שום דבר לא ישתנה ברגע האחרון (בכל זאת, מדובר ב"האח הגדול"), וואלה! סלבס מביאה לכם כבר היום (ג') את שמות הדיירים שייכנסו ביום שבת הקרוב לבית הכי מצולם במדינה. מוכנים? קבלו אותם.

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על כך שהדמויות החדשות שייכנסו לבית "האח הגדול" הם בעצם דיירים מהעונות הקודמות - קבלו את הרשימה הכי סודית (נכון להיום!) בתעשיית הבידור המקומית.


הלם? קבלו עוד סיפורים:
כלות אירוטיות: התאומות מלול בשמלות כלה
דאגלס וזיטה ג'ונס בורחים מהצלמים
מלוכלך! עומר דרור בעירום שובב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, דיירים ישנים של "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מי נכנס לבית המצולם? אז אחרי שמועות על מעיין חודדה, נראה שמי שתכנס לבית היא בעצם נופר מור - שרק לאחרונה שמה עלה לכותרות. למה? כי היא נפרדה מארוסה וביטלה את החתונה.

השם השני הוא לא פחות מעניין - כיוון שמדובר בפרובקטור הגדול ביותר בתולדות "האח הגדול", הלא הוא העיתונאי מנחם בן. האיש והדעות השנויות במחלוקת, סיפק לא מעט דרמות בעונת ה-VIP של התכנית.

דייר נוסף שיכנס לבית וסביר להניח שישמש כליצן החצר, הוא איש העסקים בני גולדשטיין - שהשתתף בתכנית בעונה הקודמת והיה בין המודחים הראשונים שלה. כזכור, מאז הספיק גולדשטיין להתמודד לבחירות המקומיות של העיר אשקלון. כן, גם שם הוא הפסיד.

עוד אישה שתכנס לבית וכנראה תעשה לא מעט רעש, היא אחת המתמודדות הכי שנויות במחלוקת בכל העונות של התכנית. קבלו את עינב בובליל, שהפעם , ככל הנראה תיכנס לריאליטי ללא התמיכה של אבא יוסי בובליל.

מהזכיינית קשת, המשדרת את התכנית, נמסר: "בשבת הקרובה כולם ידעו מי הדיירים החדשים שייכנסו לבית 'האח הגדול' ויצטרפו לדיירי הבית".


וואלה! סלבס לא הסכימה להיכנס לבית, אלא אם מסדרים לה מחצלת ליד המזווה.


רכלו על דיירי "האח הגדול" הישנים-חדשים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully