וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר VS סתיו שפיר: "אישה רעה, רעה, רעה"

12.6.2014 / 11:00

פסילת הצעת החוק, שהיה אמור להותיר נישואים חד מיניים, הכעיסה את ח"כ שפיר - שבאה בטענות למפלגת יש עתיד. התוצאה: סטטוס זועם של עזר, מנחה "האח הגדול" הגאה. וואלה! סלבס קרבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעות? סתיו שפיר מול אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שלפני מצעד הגאווה התל אביבי, הזירה הפוליטית מתערבבת עם הביצה המקומית בהתגוששות פומבית - על נושא זכויות והחקיקה למען הקהילה הגאה בישראל. במרכז הסערה הנוכחית, עומדת חברת הכנסת סתיו שפיר, שמצאה את עצמה מותקפת על ידי מנחה "האח הגדול", אסי עזר. הסיבה? מאבק בין סיעות הכנסת - שדחתה את הצעת החוק לברית הזוגיות - מה שעורר את עזר, אישיות גאה מפורסמת בזכות עצמו.


עוד סיפורי סלבס:
אסי עזר: ”לא היה לי עם מי לדבר כשהייתי בארון”
בואי, כלה: אילנית לוי מלווה את אחותה

סטטוס של סתיו שפיר. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס שהכעיס את אסי עזר/צילום מסך, פייסבוק

אמש (ד') כאשר נודע כי הצעת החוק של ח"כ שפיר, שהיה אמור להתיר נישואים חד מיניים, לא עבר, ברוב של 51 מתנגדים מול 19 תומכים, היא החליטה להביע את מורת רוחה בפייסבוק. בסטטוס חריף שפרסמה נגד סיעת יש עתיד, כתבה חברת הכנסת מטעם מפלגת העבודה כי "יש עתיד הפילה היום את הצעת החוק שלי... חברי הכנסת שהצהירו שוב ושוב על תמיכה בקהילה הגאה מנעו היום את שוויון הזכויות המיידי שמגיע לכם. והם לא היחידים: אפילו ראש הממשלה נתניהו נכנס במיוחד באמצע ההצבעה כדי להתנגד לנישואים גאים - ויצא מהאולם".

עוד הוסיפה כי, "הצעת החוק הזו היא תוצר לעבודה רצינית של החוג הגאה במפלגת העבודה, ולשיתוף פעולה בין הסיעה שלנו לבין ח?כים מהקואליציה, כמו דוד צור (התנועה) ומירי רגב (הליכוד). במצעד הגאווה בעוד יומיים, כשחברי יש עתיד יתגאו בהישגים שלהם למען הקהילה הגאה, אל תשכחו איך הם הצביעו היום", כתבה שפיר. "תשאלו את עצמכם לאן נעלם חוק ברית הזוגיות שהם הבטיחו להעביר בשבילכם לפני שנה בדיוק, במצעד הגאווה הקודם. אולי גם הוא קבור בין איתמר ליצהר ביחד עם הכסף שיאיר לפיד מחפש".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ציוץ של אסי עזר. טוויטר, צילום מסך
ציוץ של אסי עזר/צילום מסך, טוויטר

מי שלא אהב את ההתנסחות של חברת הכנסת הצעירה, היה עזר, שהוא גם אחד מפעילי תנועת הנוער הגאה איגי. המנחה, יצא כנגד הצהרותיה של שפיר במילים קשות בחשבון הטוויטר שלו (אחריו עוקבים עשרות אלפי אנשים) - כשצייץ "סתיו שפיר היא אישה רעה רעה רעה". אחר כך, פרסם הסבר מפורט גם בעמוד הפייסבוק שלו, כשכתב כי לדעתו, שפיר "מנצלת את הקהילה הגאה באופן ציני ומאכזב , היא ידעה היטב שההצעה שלה לא תעבור היום, הי גם יודעת שיש עתיד עשתה רבות עבור הלה"טבים בניגוד אליה".

סטטוס של אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
התגובה של אסי עזר/צילום מסך, פייסבוק

בהמשך עזר מונה את ההישגים של מפלגת יש עתיד בהם חוק הפונדקאות, הגדלה משמעותית של תקציב ארגון הנוער הגאה, ועוד. " יש עתיד קידמה ומקדמת את נושא ברית הזוגיות בצורתה הרחבה והכוללת, בה כל אזרח בישראל יקבל את הזכות הבסיסית למימוש אהבתו תוך קבלת הזכויות המלאות המגיעות לכל זוג נשוי, לא רק להט"בים!", כתב והוסיף, "כולל פסולי חיתון כפי שצריך להיות! מה סתיו עשתה השנה עבור הקהילה חוץ מלשכנע אנשים לצעוק ליאיר לפיד בוז?". אאוץ'.

שפיר לא הגיבה לטענותיו של עזר, אך וואלה! סלבס גם מקווה שהסכסוך הזה ייפתר במהרה, למען עתיד ורוד יותר לכל עם ישראל.


וואלה! סלבס פסולת חיתון מאז 1998. כלומר, מאז שגילתה כי היא אישה.


מי צודק, ח"כ שפיר או אסי עזר? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully