וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמות נגד ריטה: "גרמה לי לטראומה נפשית ופיזית"

8.6.2014 / 3:22

תאונת דרכים שנייה בחודש אחד בה הייתה מעורבת הזמרת ריטה, גרמה לנהגת השנייה לצאת נגדה בפוסט תוקפני המגולל את סיפור התאונה ובאיומים על הגשת תביעה. וואלה סלבס זהירות בדרכים!

ריטה. ברק פכטר
נהגה כמו מטורפת/ברק פכטר

נראה שלריטה אין ממש מזל בכל הנוגע לזהירות בדרכים. אחרי שלפני כשבועיים היתה מעורבת בתאונת דרכים, ביום חמישי האחרון הדיווה הראשונה של ישראל, מצאה את עצמה שוב במרכזה של תאונה בשדרות רוקח בתל אביב. אלא שהפעם, זה לא נגמר בטוב.

הזמרת, שנפצעה קלות, פונתה לבית החולים איכילוב לטיפול רפואי ושוחררה לביתה, אלא שהפעם, לצערה, הנהגת השנייה המעורבת בתאונה, החליטה שלא לוותר ופתחה בהליך משפטי כנגד הזמרת, בטענה שהתאונה קרתה באשמתה.


"לפעמים אני מרגישה שלא משנה כמה אנקוט בזהירות, עדיין יש סיכוי שאיזה פסיכופט ינהג כמו מטורף ויוריד אותי מהכביש...", כתבה בסטטוס ג'וליה צימרמן שנפגעה בתאונה, "היום הרגשתי על בשרי מזה פחד....היום ראיתי במו עיניי את זה מתקרב אליי במהירות מטורפת שלא הספקתי אפילו להגיד- אמאל'ה.... " , הוסיפה צימרמן מספר שעות לאחר התאונה בעמוד הפייסבוק שלה.

" היא פשוט נכנסה בי כשעמדתי כמו ילד טובה ברמזור אדום וחיכיתי בתור... היא נסעה במהירות מופרזת ונכנסה בי בכל הכוח מאחור והעיפה אותי אל הרכב שמלפניי וגרמה לתאונת שרשרת....היא גרמה לי לטראומה נפשית ופיזית....ועזבו את ההרס שהיא עשתה לרכב שלי". כתבה והוסיפה, הכי גרוע זה שהיא אפילו לא יצאה מהרכב לבדוק אם אני וחברה שלי בחיים...היא פשוט יצאה באלגנטיות מהג'יפ המפואר והפצוע קל שלה, ונשכבה על הריצפה בדרמה כזו כאילו אנחנו בסט של היפים והאמיצים...קוראים לה ריטה....".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאונה הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן ממשיכה ג'ולי לתאר את אדישותם של עוברי האורח ואנשי הטיפול הנמרץ וכוחות ההצלה שהגיעו למקום, אשר העדיפו לטפל בריטה, "זו שכולם עצרו כדי לבדוק מה איתה ואפח'ד לא התעניין ברכבים הנפגעו...זו שהיא בעצם סלב אז היא חשובה... זו שקיבלה טיפול ראשוני מאנשי מד"א, זו שהשוטר שהגיע רץ מיד אליה...זו שבאיכילוב עקפה את כולם בתור... זו....שנהגה כמו מטורפת בכביש עירוני.....
זו שהרסה לי את היום....שגרמה לי לכאבים....הרסה לי ת'אוטו.... וגרמה לי פשוט לא לסבול את הפרצוף שלה יותר".

צימרמן היתה כנראה מאוד נסערת והוסיפה, "זו שגרמה לי להבין שבמדינה הזאת מה שבא בעדיפות ראשונה זה מה שיש לה בחשבון בנק!!! אני כבר לא יודעת אם להגיד לכם- סעו בזהירות....כי לא משנה כמה זהירים תהיו.....יש עדיין חולי נפש שלא אכפת להם מהחיים של אף אחד....לילה טוב..."

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'וליה העבירה שעות היום בטיפול במיון עם פגיעות צוואר וגב והמכונית שלה עברה פגיעה טוטאל לוס , יותר מאוחר המשיכה צימרמן את מסכת האשמות שלה ופירסמה את הסטטוס הבא: "אל תדאגו ריטה בסדר גמור.... זה הרי ידוע שאתמול זו הייתה הצגה שלה שהיא ?התעלפה?... 'בטעות לחצתי על הגז במקום הברקס', בטעות כמעט הרגת כמה אנשים... אבל למי אכפת בכלל מהם.... לך יש את הכסף בכיס.... את יכולה לעשות כמה תאונות שבא לך... אנחנו נדאג לכסות לך תתחת. סעעעעעעמעמעמק ערס!".

צימרמן כנראה מאוד דובקת בצדקתה. לאחר מספר שעות והתייעצות צימרמן הודיעה שהיא מחפשת עורך דין המתעסק בדיני תעבורה," אם מישהו מכיר כריש אשמח אם תפנו אותי אליו... שבת נעימה שתהיה".

ממשרד יחסי הציבור של ריטה נמסר: הנושא הועבר לטיפול עורך דין.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת את הרופא שיילד אותה. הוא צריך לשלם לה פיצויים על זה שהוא הסכים להביא אותה לאוויר העולם.


(השתתף בהכנת הכתבה : איציק זוארץ)

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully