וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי תתחתן בקרוב? החברים מצפים

1.6.2014 / 15:00

בזמן שכולם הגיעו לחגוג יום הולדת עם הכוכבת הכי גדולה בארץ - מה שעניין את וואלה! סלבס היה האם בר והחבר עדי עזרא יתחתנו ומתי? אז מה החברים חושבים. וואלה! סלבס לובשת לבן

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: רן צימט

עם כל הכבוד למסיבה הכי גדולה של השנה - הלא היא יום ההולדת של הטופמודל בר רפאלי, מעל הוילה של בית הוריה בהוד השרון ריחפה שאלת השאלות: האם עדי עזרא יכרע ברך אל מול חבריה ובני משפחתה ויציע נישואים. התשובה: לא.

אבל מה, זה לא מה שמנע מוואלה! סלבס לחקור היטב ולבדוק עם החברים הקרובים של רפאלי - האם יש סיכוי שבקרוב מאוד נראה את הזוג הנוצץ צועד אל עבר החופה? רוב החברים ניסו להתחמק באלגנטיות.

אסי ישראלוף, למשל, ענה ש"אני לא יודע. הלוואי", גם החבר הטוב מוטי רייף רוצה לראות אותה מתחת לחופה, "בעזרת השם", אמר כשנשאל האם השניים יתחתנו. לעומתם, להראל סקעת יש תכניות אחרות עבור השכנה שלו "אולי כן, אולי ילד קודם". אם אתה אומר.


רוצים עוד רכילות?
וויל איי.אם בראיון בלעדי: ”באתי לבלות בישראל”
אלעד הנסיך: ”אני תמיד מרגיש שונה”
ההפתעה של עברי לידר

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
חתונה או לא? בר רפאלי ועדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

ואילו מתנות קיבלה ילדת היום הולדת? המעושרת לאה שנירר, הכינה לברבור ספר ילדים מיוחד עם תמונות שלה מתקופות שונות בחייה, שיהיה לה מה לקרוא לפני השינה. רייף הלך על משהו יותר פרקטי והביא לה חולצה.

גם סנדרה רינגלר, חברתה הטובה הלכה על הכיוון השימושי ורכשה לה סט מצעים, "שיהיה לה ולעדי נעים" פלוס תכשיט יוקרתי. אנחל בונני ודושי לייטרסדורף הכינו לה עוגה, ממש כמו השף שאול בן אדרת ואשתו אורית. אבל מי שהביאה את המתנה הכי שווה היתה כמובן מיכאלה ברקו, שהגיעה עם המפיק הבינלאומי וויל איי.אם. שיהיה במזל.


וואלה! סלבס הביאה לבר במתנה את החזייה שלה, שתוכל להקים אוהל בחצר.


רכלו על המסיברפאלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully