וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: שיתוף הפעולה של יעל בר זוהר ולבנת פורן

26.5.2014 / 0:04

הכוכבת של מקבץ הפרסומת תהפוך לכוכבת ריאליטי מן השורה? בקרוב, ככל הנראה תוכלו לראות את לבנת (חלית, נפצעת?) פורן בתכנית בישולים חדשה, לצד בר זוהר. וואלה! סלבס משומנת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוגנת? אפית? לבנת פורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני כשבוע וואלה! סלבס סיפרה לכם על כך שיעל בר זוהר, אחת הכוכבות הנוצצות בתעשיית הבידור המקומית, נמצאת במגעים מתקדמים להשתתפות בריאליטי בישול חדש (רגע לפני שהסתבכה עם המשטרה על נהיגה בשכרות). כעת, אפשר לגלות על עוד משתתפת פוטנציאלית שכנראה תבלה איתה על המסך - אתם מכירים אותה כגברת "חלית, נפצעת?", או בשמה המלא: לבנת פורן.


עוד סיפורי סלבס:
איך רותם סלע הרגיזה את הטבעונים?
יעל בר זוהר נתפסה בחשד לנהיגה בשיכרות
נטלי דדון ואסי ישראלוף מבלים במסיבת ילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתראה על המסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלו נמשכים הליהוקים לריאלטי הבישולים שמתכננת הזכיינית קשת. לוואלה! סלבס נודע שפורן - שנחשבה עד היום לאייקון פרסומות, ואף זכתה לחיקוי ב"ארץ נהדרת" (החותמת לכך שבאמת הצלחת בחיים!), נמצאת במגעים מתקדמים עם הפקת התכנית. אם הכל ילך כשורה, פורן תיסגר למשך כחודש שלם בווילה לצד מפורסמים נוספים (בהם בר זוהר והגרפולוג, אילון בן יוסף), ותתחרה מולם על תואר המבשל הטוב של סדנאות הגורמה שיעברו דיירי בית.

פורן, למי שלא מצליח לשחזר איפה שמע את השם בעבר, היא מנכל"ית המרכז למימוש זכויות רפואיות. זו שעוזרת לאנשים לממש את זכויותהם מול הביטוח הלאומי, מס הכנסה, קרנות הפנסיה ושלל חברות עם בירוקרטיה מסובכת. צדיקה. אולי כעת, פורן תוכל להחליף פורן את הסלוגן הידוע שלה ב"אפית? טיגנת - אל תוותרי על הפחמימות שלך".

מקשת נמסר בתגובה כי הם "אינם מגיבים לתכניות בפיתוח".


וואלה! סלבס היתה נסגרת עם הסלבס למשך חודש רק כדי להיות מטחנת השאריות של החבורה. יאמי.


רכלו על הריאליטי הפוטנציאלי של לבנת פורן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully