וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד מ"האח הגדול": "לקחו אותי על תקן הלסבית"

21.5.2014 / 1:30

רגע לפני שהמתנחל לשעבר נכנס לבית "האח הגדול", אלדד הספיק לפטפט על אלוהים, המראה שלו והאפשרות שיעשה סקס מצולם. וגם: לא תאמינו לכבוד מה יגלח את הזקן. וואלה! סלבס כיפה

עריכה: רן צימט ומאיה בן ניסן

דתי לשעבר, תל אביבי צעיר וחביב בנות נכנסים לבית אחד. חושבים שמדובר בבדיחה? אז מה תגידו אם כולם הם בעצם אותו האדם, שנכנס לבית "האח הגדול" ועונה לשם אלדד גל-עד. מי שחי בהתנחלות בגוש קטיף עד שפונה משם, הוא היום המתמודד המזוקן שטוען שהקהל של הריאליטי יתאהב בו עם החיוך הראשון.

בשיחה מיוחדת שקיים עם וואלה! סלבס בטרם נכנס לבית הכי מצולם בישראל, גל-עד דיבר על האפשרות שיתאהב באחת הבנות שמתחרות מולו וחשף מה יגרום לו לגלח את הזקן ה"מיוחד" (טוב, מוזר. בסדר, מכוער) שהוא מטפח. "אני פה על תקן הלסבית", צוחק גל-עד. "אני חילוני מתיישב, מתנחל בשפה של התקשורת. אני מדבר תל אביבית שוטפת, אבל הדעות שלי רחוקות משם כמזרח ממערב".

"העובדה שהגעתי מגוש קטיף אומרת הרבה דברים שונים. גדלתי במקום נפלא שעשו טעות ונתנו אותו למי שלא מגיע", הוא אומר, "החוויה השאירה לי צלקת, אבל לא מדובר בצלקת אלא פצע שלא יגליד לעולם". ומה לגבי האמונה של מי שטוען שהוא 'הולך עם הכיפה בכיס'? זה מסובך. "היחסים שלי עם אלוהים הם און אנד אוף, זה משהו שהוא מאוד בעייתי אצלי עכשיו", הוא מסביר.


עוד סלבס? הנה:
מסטולון? הסרטון המביך של מתמודד ”האח הגדול”
הקשר הרומנטי של בר רפאלי ומתמודדת הריאליטי
הפאדיחה האופנתית של אור דניאל

אלדד גל-עד, האח הגדול. אבי כהן
ילדי גדול, אבל כזה שמתאפק. אלדד גל-עד/אבי כהן

מתנחל המחמד של הריאליטי, גילה שהגיע לאודישנים של העונה החמישית (ואפילו בילה כמה ימים בצילומים במסגרת משימה של "האח הגדול"). כעת, כשעבר את המיונים ונכנס לבית במסגרת העונה השישית, הצעיר נהנה כיוון ש"המצלמות קוסמות לי. אני אוהב קצת תשומת לב, טיפה", הוא צוחק. טוב, תמונות העירום שהוא העלה לרשת הבהירו את זה. "ברגע שאני מתעצבן אני עובר מאפס למאה מהר מאוד, אבל תתאהבו בי עם החיוך הראשון".

"אני מאוד מחבב את המראה שלי, זה מה שיש. אני לא יכול לשנות את זה, אולי להוריד את הזקן אבל לא יותר מזה". מה הסיבה שבגללה יתגלח? "אני לא מתכוון להוריד את הזקן למשימה, אלא רק כדי לראות את גמר המונדיאל". ומה לגבי זוגיות במסגרת הריאליטי? "אני לא שולל שום דבר, אבל מקווה מאוד שלא להתאהב. יש לי בעיה, אני מתאהב בקלות ואין לי כוח לזה בקרוב. אני אתאפק בנוגע לסקס בבית, אני ילד גדול".


וואלה! סלבס היתה שמחה שאלדד יתנחל לה בבית. לצמיתות.


האם אלדד יזכה ב"האח הגדול"? רכלו כאן
עיקבו אחרי וואלה! סלבס גם במובלי - @wallacelebs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully