וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה מכבי! מפורסמים חוגגים את האליפות

וואלה! סלבס

19.5.2014 / 0:10

לא משנה איזו קבוצה ספורטיבית הם אוהדים, אנשי בידור רבים שמחו עם זכייתה המרגשת של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב - באליפות אירופה. אז מי שלא צייץ אדום? וואלה! סלבס צהובה

יש אליפות! עם סיומו של משחק גמר היורוליג בניצחונה של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב אמש (א') - ישראל נכנסה למצב שכולו היסטוריה והיסטריה. מאות אלפי אנשים במדינה (כולל נשיא המדינה המברך שמעון פרס), צפו בקבוצה הכחולה-צהובה מניפה את הגביע, בהם גם כמה חובבי ספורט מוכרים מביצת הבידור המקומית.

הסלבס המקומיים לבשו צהוב ופשטו על הרשתות החברתיות בחגיגות הניצחון. הגדיל לעשות אייל גולן, שגילה סולידריות היישר מבית המלון שלו בארצות הברית, שם צפה במשחק הגמר בחברת הפמליה ובת הזוג ההריונית רוסלנה רודינה. הזמר, העלה וידאו שלו בזמן צפייה משותפת מתוך מסך טאבלט, ברגעי השיא של המשחק, שכללו קריאות התרגשות ונשיקות. "גם בתנאים לא תנאים ההתרגשות ענקית. המון מזל טוב למכבי תל אביב ולמדינה שלנו על גביע אירופה", כתב.

ישראלי נוסף בתפוצות שלא שוכח מאיפה בא, הוא הזמר עידן רייכל, שצפה במשחק באמצעות מחשב מבית המלון שלו בלוס אנג'לס. השגרירה הלא רשמית הכי יפה בתפוצות, נועה תשבי, הצטיידה אף היא בשידור ישיר מהלפ-טופ , כשהכריזה על פטירתה עם הניצחון. "אני מתה. אני רציני מתה, ישראל היא אלופת אירופה. אני. לא. נושמת". צריכה אוויר, כוכבת?

אביב אלוש, העלה לרשת צילום מסך מערוץ 10 של שחקני מכבי על המגרש, כאשר שבצד המסך מופיע פרומו לתוכנית בהנחייתו - "עד סוף העולם". לצילום, הוסיף את הבדיחה המתבקשת, "פעם ראשונה שלי בגמר! מכבי תל אביב אלופים". נטלי דדון שיתפה תמונת רקע צהובה ופשוטה, שכנראה שווה אלף מילים - והוסיפה מילה אחת, "ישששששש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הזמיר משה פרץ, לא נשאר אדיש אף הוא כשכתב ברשת "מכבי תל אביב, גאווה גדולה של מדינת ישראל, כל הכבוד על האמונה, הכישרון וההצלחה". ליהיא גרינר פרסמה באינסטגרם תמונה של שחקני הקבוצה, עם הכיתוב "כל כך גאה במדינה שלי, מכבי תל אביב שיחקה אותה. סורי, מדריד". גם המעושרת במיל', ניקול ראידמן, פרסמה בגאווה גדולה את הלוגו של מכבי תל אביב והוסיפה פרשנות משלה: "משחק יפה! כבוד גדול למדינת ישראל!".

הראל סקעת, פרסם צילום של רגע ההכרזה על מכבי תל אביב כאלופת אירופה, כאשר אגם רודברג העלתה לרשת תמונה של עשרות לבבות צהובים וכחולים. הדוגמנית אור גרוסמן, העלתה תמונה של שולחן מלא משקאות אלכוהוליים, כולל הכיתוב המנצח "Yes we can!".

המנחה אסי עזר, כנראה נשם לרווחה כשהמשחק לא נפל על יום שידור של "האח הגדול", כשפרסם צילום של איש הנהלת הקבוצה, דני פדרמן, בצירוף הברכה "מזל טוב דני, מזל טוב יא מלך!". חברתו הטובה, אסתי גינזבורג, פשוט העלתה תמונה של רגע הניצחון וכתבה "yayyyyyy מכבי אלופה".


הכי במקרה, וואלה! סלבס החליטה להגיע הלילה לטבילת עירום במזרקה שבכיכר רבין בתל אביב. הו, האושר.


רכלו על המפורסמים והניצחון של מכבי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully