וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבת: משי קליינשטיין עברה לגור עם החבר

וואלה! סלבס

19.5.2014 / 0:26

בתם של רמי וריטה הצליחה לאלף נמר? לאחרונה, קליינשטיין ובן הזוג הצעיר שלה עברו לחיות באותה דירה בחו"ל - רחוק מביתה של אמא הדיווה ומהאבא היצירתי. וואלה! סלבס חולקת

ריטה. ניר פקין
למות עליה. משי קליינשטיין מנושקת/ניר פקין

זוכרים שוואלה! סלבס היתה זו שגילתה לכם שבתם הבכורה של ריטה ורמי קליינשטיין, הלא היא משי קליינשטיין, מנסה את מזלה בפיתוח קריירה מעבר לים? עכשיו כבר אפשר לעדכן, שיש מי שמסייע למוכשרת הצעירה בכל התהליך. מדובר בבן זוג צעיר ולוהט, שלא רק מתפקד כמושא תשוקה רומנטי של קליינשטיין הצעירה - אלא חולק איתה דירה בארצות הברית. קבלו אותו, האיש שהצליח לכבוש את לבה של היורשת.


עוןד סלבס? קבלו:
תמונות ראשונות: גל גדות על סט ”סופרמן נגד באטמן”
רווקה בפריז: אור דניאל עוזבת את הארץ
או-לה-לה: נינט טייב והחבר מתמזמזים

משי קליינשיין, ניב עשת כהן. פייסבוק, צילום מסך
ח-מ-ו-ד-י-ם. משי קליינשטיין וניב עשת כהן/צילום מסך, פייסבוק

בחודשים האחרונים, מנהלת בתם של הדיווה ואחד המוזיקאים העסוקים בארץ, קשר לוהט עם ניב עשת כהן. מדובר באיש תקשורת ותוכן בן 22, שעבד בעבר כעורך בתכנית "מצב האומה" ושירת בגלי צה"ל. לאחרונה, עשת כהן הצעיר לומד קולנוע בעיר ניו יורק, כך שקליינשטיין, שבילתה תקופה בהוליווד - נסעה לעיר הגדולה על מנת לחלוק איתו דירה תוך כדי שהיא מנסה למצוא את מקומה בתעשיית הבידור הבינלאומית.

בשבועות האחרונים, בילו השניים יחד בארץ הקודש (אז גם הגיעו במשותף למופע המחווה שערכו לאמא ריטה במועדון גייז). עם זאת, בבסוף השבוע קליינשטיין הצעירה והבויפרנד כבר ארזו את המזוודה ונסעו כדי להמשיך את חיהם המשותפים בתפוח הגדול. רומנטי? מאוד.


וואלה! סלבס לא מוכנה לחשוף את החבר החדש שלה. עובד התברואה העירוני מוישה חזנוביץ', מס' תעודת זהות 45****.


רכלו על החבר של משי קליינשטיין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully