וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "עד סוף העולם" מתגרשת מבעלה, שוב

וואלה! סלבס

12.5.2014 / 1:06

פזית גורן נפרדה מבעלה גיא ואז התאחדה איתו לצורך בילוי בתכנית ריאליטי הזוגות לשעבר - אך מתברר שאין לה מזל באהבה. לאחרונה, נפרדה גם מבן זוגה הנוכחי. וואלה! סלבס שבורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הצליחו בפעם הראשונה. פזית גורן עם בעלה הראשון, גיא גורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם לכוכבי "עד סוף העולם" אין הרבה מזל בכל הנוגע לחייהם הרומנטיים? רק תשאלו את פזית גורן, זו שמשתתפת בימים אלה בתכנית ריאליטי הזוגות הפרודים האתגרי, שהחליטה לאחרונה על פרידה גם מבן הזוג הנוכחי שלה, אחרי שנים ארוכות של אהבה מלבלבת. עצוב.


עוד סיפורי מפורסמים? כאן:
מי הגיע ליום ההולדת של אורנה דץ?
בקרוב אצלו: עופר טלקר מודד חליפת חתן
אירינה שייק, החברה של רונאלדו, מתפשטת ומצטלמת

גיא ופזית גורן. ערוץ 10,
פאן בזמן צילומי התכנית. פזית וגיא גורן/ערוץ 10

פזית בת ה-42, היא תל אביבית שעובדת בסוכנות נסיעות, שמשתתפת בריאליטי של ערוץ 10 יחד עם בעלה הראשון, גיא גורן. מבעלה הראשון, היא נפרדה בשנת 2007 אחרי 12 שנות נישואין - וכיום הם מגדלים ילדה משותפת בת 16, שעבורה הם מתחרים בתכנית.

אחרי מערכת היחסים עם בן הזוג לתכנית, ניהלה זוגיות נוספת בת שש שנים עם גבר אחר, שאיתו הביאה לעולם בת נוספת. עם זאת, כעת גם פרק ב' נגמר, כשבן זוגה והיא החליטו לסיים את הקשר הממושך - כך שבימים אלה הם מנהלים דיונים לגבי משמורת על בתם הקטנה והסדרי המזונות.

על פי יודעי דבר, גיא טוען כי מיד בתום צילומי הריאליטי הוא החל בניסיונות חיזור אחרי אשתו לשעבר, ואפילו גישש לכיוון קאמבק זוגי מאז הפרידה שלה, אך על פי מקורבים "מאז הצילומים פזית צריכה זמן לעצמה, לבד". הכי תניחו לה!


וואלה! סלבס לא מתגרשת, היא מרוששת.


רכלו על הפרידה החדשה של משתתפת "עד סוף העולם" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully