וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד מנשה חושף: מה יש לעדן הראל בבטן?

וואלה! סלבס

12.5.2014 / 0:54

אופס, הם עשו את זה שוב. כמה ימים אחרי שמנשה והראל גילו לעולם כי הם מצפים לילד רביעי משותף, הערפל המסתורי לגבי מין העובר שבבטנה של המנחה מתבהר. צפו. וואלה! סלבס פמילי

אביב חופי

לפני קצת יותר משבוע, עדן הראל ועודד מנשה גילו לעם ישראל בשידור חי כי הם מצפים לילד נוסף במשפחה. השניים, דיברו בתכנית הבוקר שהם מגישים על כך שמלבד בנה הבכור של הראל מבעלה הקודם, לשניים שלושה ילדים משותפים ועוד חודשים ספורים, יצטרף צאצא נוסף משותף למשפחה. אבל כעת, מנשה חושף (בטעות?) את מינו של הבייבי שגדל בבטנה של אשתו.

הראל ומנשה, ניסו לשמור על מין העובר שבסופו של ההריון ירחיב את המשפחה, כסוד משפחתי. עם זאת, כשהגיעו לראיון מיוחד של האחד עם השנייה (!) במסגרת התכנית "משתפים" שתשודר השבוע בוואלה! תרבות, מי שיהיה בקרוב אב לחמישייה, לא יכול היה להתאפק ופלט את הסוד המשובב שהראל ניסתה בכל מאודה לשמור בבטן.


עוד מפורסמים - כאן:
חמוצה! מילה קוניס מפטפטת על ההריון
אירינה שייק מתפשטת ומצטלמת
טארה ריד חוגגת בישראל

עודד מנשה, עדן הראל. אביב חופי
מעודדים את הילודה בישראל. עדן הראל ועודד מנשה/אביב חופי

הכינו את הבגדים הפרחוניים, כיוון שאחרי הבנים נועם, אוריה, ישי - ואביגיל הקטנה (שנולדה לפני מעט יותר משנה) - השניים מצפים לבת נוספת.

"אני מבטיח לא לומר שזו בת, אסור לומר שזו בת", מסביר מנשה מול הראל הנדהמת, שהגיבה כי קיוותה ש"נוכל לא להגיד, אבל אני מבינה שזה היה תקוות לשווא". אחר כך, המנחה הוסיף ואמר שאחרי שמגדלים בת אחת, "מקווים שתהייה עוד אחת". רגע, כבר אפשר לרכוש מתנות בוורוד?


וואלה! סלבס לא תנוח עד שלא תלד לפחות קבוצת כדורגל שלמה. מישהו מתנדב להתחיל איתה את ההקמה?


רכלו על ההריון הנוסף של עדן הראל ועודד מנשה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully