וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד האישה המוכה: יובל שרף

וואלה! סלבס

11.5.2014 / 1:05

השחקנית הג'ינג'ית הלוהטת היא בחורה חזקה? בסרט חדש, שרף תגלם צעירה מרדנית שבורחת ממערכת יחסים מלאת התעללות. שימו לב מי תגלם את אחותה הצעירה. וואלה! סלבס כוכבים

יובל שרף. צילום: אלי דסה, אביב חופי, סטודיו לם וליץ,
רואה כוכבים? יובל שרף/צילום: אלי דסה, אביב חופי, סטודיו לם וליץ

התגעגעתם לראות את יובל שרף, אדמונית עם סטייל שכמותה, על המסך הגדול? בקרוב תוכלו לראות אותה (יחד עם פופקורן ביד) כשתשבו על כיסא מרופד באולם הקולנוע - כיוון ששרף תתחיל בקרוב בצילומים של תפקיד ראשי בסרט קולנוע ישראלי חדש שמשלב משפחה, כוח, מיסטיקה והמון עוצמה נשית. מבולבלים? שימו לב.

יובל שרף, שלומי שבן. ניר פקין
שלומי בסדר עם זה? יובל שרף עם שבן/ניר פקין

שרף, לוהקה לאחרונה לסרט "ירח בבית 12", שצילומיו צפויים להתחיל בסוף החודש. על המסך, אשתו של שלומי שבן תגלם את בת דמותה של אחות גדולה ומנוכרת, שחוזרת למשפחתה במושב שנים ארוכות אחרי שעזבה את אביה ואחותה הצעירה, כדי להפוך לאישיות תל אביבית הוללת. הסיבה לקאמבק? מערכת יחסים של התעללות הדדית בין דמותה של שרף לבויפרנד הקשוח, שמסתיימת בכך שהיא נכנסת ממנו להריון, נוקמת בו, בורחת ומסתתרת ממנו.

את אחותה הקטנה של שרף, שגם במקרה (או שלא) חובבת אסטרולוגיה (נו, ירח בבית 12) - תגלם יערה פלציג החביבה (שמוכרת לכם מדרמת הלהיט החדשה "זגורי אימפריה"), שיחד עם שרף תוביל את הסרט מלא הגירל פאוור.


וואלה! סלבס לוהקה לסרטון פורנו ביתי.


רכלו על הסרט החדש של יובל שרף בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully