וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בין טהוניה רובל ולאון שוובסקי?

עמית גולדברג

8.5.2014 / 1:11

פעם הם חיו חודשים ארוכים באותו בית, עכשיו הם נפגשים על הסט של השעשעון "BOOM". אך האם טהוניה ולאון יכולים לפצוח ברומן סוער? שימו לב מה הם חושבים. וואלה! סלבס פיצוצים

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

טהוניה רובל ולאון שוובסקי הם זוג מאוהב? השניים אולי הכירו לפני כמעט שנה כשנכנסו לתוך בית "האח הגדול" ויצאו ממנו רק בגמר הריאליטי, אבל אז לא נרשמו יחסים חמים מדי בין השניים. כעת, כשהיא רווקה (אחרי שדגמה את עידן יניב וחיים אתגר) והוא כבר נטול פאולינה אלברשטיין (הנמסיס של זוכת העונה הקודמת) לצדו - זה יכול לקרות? הצחקתם את הדוגמנית!

שוובסקי ורובל, נפגשו בשבוע שעבר על סט השעשועון החדש של קשת בהנחיית עידו רוזנבלום - "BOOM". יחד איתם, שהו על הסט גם דור דמרי וקותי סבג, כולם נלחצו מאוד משאלות הטריוויה והעובדה שאם יחתכו את החוט הלא נכון, יחטפו זרם - אבל זה לא הפריע לוואלה! סלבס לדון בסוגיית הקשר הפוטנציאלי בין הבלונדיני לשחרחורת. היא רק עושה את העובדה שלה.


עוד סלבס? קבלו:
בלי דור: אור דניאל מגיבה לשמועות
ביונסה וג’יי זי נתפסו בפוזה מינית במיוחד
מאוהב? עומר אדם מציג את החברה החדשה שלו

טהוניה בום. יוסי ציפקיס
הכי לא בקטע. כנראה. טהוניה רובל/יוסי ציפקיס

אז מתי לאון יחליט להתמסד והמעריצים יראו אותו תחת החופה? ובכן, לדבריו רק חסרה האישה שתסכים. "לא סתם, אני צוחק", הוא מסביר ומתפנה לדבר על טהוניה כאופציה רומנטית. "נו, תעזור לי לעשות משהו... היא מדברת עליי אבל מסתירה את זה!", אמר שוובסקי.

ומה עם רובל? היא קצת יותר צינית בקשר לזגויות עם החבר מבית "האח הגדול". "איזה מצחיקים אתם, כל הזמן", התלוננה. זה לא יקרה, בקיצור". ומה לגבי הצעד הבא בקריירה של הגברת? התשובה מורכבת. "אני תמיד מדברת על זה שאתם יודעים עליי הכל. אני מעדיפה שאתם תגלו ואז אני אגיד - 'אה, זה קורה!'". אם את אומרת.

את התכנית המלאה בהשתתפותם של רובל ושוובסקי תוכלו לראות הערב (ה') בערוץ 2.


וואלה! סלבס מגדת עתידות? נו מה, ככה טהוניה אומרת.


רכלו בפייסבוק על טהוניה ולאון - אפשרי בכלל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully