וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצל אמר: יאיר נתניהו והחברה חוגגים יחד

וואלה! סלבס | צילום: יואב דודקביץ'

7.5.2014 / 12:29

בין שרי הממשלה ויו"ר הכנסת, היה זוג צעיר ונרגש שבחן מקרוב את טקס הדלקת המשואות ומשך לא מעט תשומת לב. הוא: בנו של ראש הממשלה נתניהו, היא: חברתו הנורבגית. וואלה! סלבס מנפנפת

יאיר נתניהו, סנדרה לייקאנגר. יואב דודקביץ'
אהבה מקומית. יאיר נתניהו וסנדרה לייקאנגר/יואב דודקביץ'

עם כל הכבוד (ויש כבוד, כן?) לנאומו של יו"ר הכנסת בטקס יום העצמאות השנתי שבהר הרצל, לשלל הדגלנים הצבאיים המרשימים, או לנשים החזקות שהדליקו (עם המון גירל פאוור) את 12 המשואות בכבוד - הדבר המעניין בטקס הכי מפואר של מדינת ישראל היו יאיר נתניהו (נו, הבן של) והחברה הנורבגית (והגויה, אופסי) המרשימה שלו. כן, על מסך הטלוויזיה נרשמו זיקוקי דינור מכיוון יציע הכבוד, והכל בגלל הזוג הצעיר.


עוד סלבס לוהטים:
תיירת כחול לבן: טארה ריד נותנת בראש
בלי דור: אור דניאל מגיבה לשמועות

יאיר נתניהו, סנדרה לייקאנגר. יואב דודקביץ'
"רגע, לכבוד מי היא הדליקה משואה? חה!"/יואב דודקביץ'
יאיר נתניהו, סנדרה לייקאנגר. יואב דודקביץ'
הכי רשמית. לייקאנגר מנומסת/יואב דודקביץ'

בין שלל האורחים שהגיעו כדי לצפות בטקס, כולל שרים בכירים בממשלה ואחרים שנהנו לנפנף בדגלי ישראל בערב יום העצמאות ה-66, היו גם נתניהו ג'וניור וחברתו בחודשים האחרונים - סנדרה לייקאנגר, הסטודנטית הנורבגית שלומדת בימים אלה בארץ, שכזכור עוררו לא מעט סערה בציבור בעקבות הרומן שלהם. אחרי הקלוז אפ על מאמא שרה נתניהו ושלל האושיות המרגשות שנכחו באירוע, במאי הטקס החליט שהמצלמה תתמקד מספר פעמים על יאיר וחברתו הבלונדינית בת ה-25. אטרקציה? ללא ספק.

מיס לייקאנגר, שמגיעה מאירופה הקרירה, לא סבלה רבות מהקור הירושלמי - כיוון שאוויר ההרים היה חמים פלוס בערב החג הכחול-לבן. הוא לבש עניבת פסים רשמית (ממש כמו שאבא ביבי היה מציע לו לעשות), היא ישבה בנימוס כשהיא לובשת חולצת חלוצים בשילוב חצאית לבבות קצרצה, כנראה כדי להעיד עד כמה היא אוהבת את ישראל ואת מיסטר נתניהו. הצעד הבא הוא גיור?


הלבבות היחידים שוואלה! סלבס ראתה בחג היו על שיפוד.


רכלו על יאיר נתניהו והחברה בטקס בהר הרצל בפייסבוק

יאיר נתניהו, סנדרה לייקאנגר. יואב דודקביץ'
אהבה צעירה, אילוסטרציה. יאיר נתניהו וסנדרה לייקאנגר/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully