וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ורוסלנה רודינה חתמו על הסכם ממון

וואלה! סלבס

28.4.2014 / 14:27

אחרי שעם ישראל שמע על ההריון שהפך להכי מפורסם במדינה, אתמול הגיעו גולן ורודינה לבית המשפט לענייני משפחה - בכדי לחתום על הסכם ממון משותף לזמר וחברתו. וואלה! סלבס כתובה

אייל גולן. ניר פקין
שמחים בחלקם, בערך. אייל גולן ורוסלנה רודינה/ניר פקין

וואלה! סלבס כבר סיפרה לכם על ההריון המשותף של אייל גולן עם חברתו החדשה-ישנה, רוסלנה רודינה, וכן על כך שמקורבים מדברים על כך שהשניים מתכננים לצעוד בקרוב אל מתחת לחופה. כעת, היא מגלה לגולשים הנאמנים כי השניים חתמו אתמול (א') על הסכם ממון משותף. בקרוב אצלם? הכי.


עוד סיפורים נוצצים:
הרשימה: אייל גולן (לא) שומר בבטן
הג’וב החדש של ירדן הראל
נטלי דדון מצאה דירה

אייל גולן. אביב חופי
בקרוב תחת חופה. אייל גולן ורוסלנה רודינה הריוניים/אביב חופי

מקורבים לשניים, גילו לוואלה! סלבס כי הזוג המאושר הגיע יחד לבית המשפט לענייני משפחה - שם חתמו על החוזה החוקי בנוכחות עורכי דינם. במסמך, סוכם מה סכום הכסף שתקבל רודינה, במידה שהשניים יפרדו. בנוסף, סוכם על תשלומים שונים שיבטיחו את העובדה כי חברתו של גולן לא תוכל לתבוע ממנו כספים במידה ולא יחיו יחד (טפו, טפו), ובמקביל תוכל להבטיח את עתיד ילדם המשותף.

"הם מאוד אוהבים אחד את השנייה", סיפר הגורם המעורב בפרטים, "אבל אייל מעדיף שלא לקחת סיכונים בכל הקשור בעניינים כספיים. רוסלנה הבינה את העניין ולא הביעה התנגדות".

אם לא חייתם בגבולות מדינת ישראל בשבועות האחרונים, שימו לב שגולן ורודינה יצאו במשך תקופה ארוכה - עד שדרכם נפרדה לפני כשנה. מאז עלה שמו של גולן לכותרות בגלל אירועים פליליים כמו פרשת המיסים ופרשת הקטינות. למרות זאת, רודינה עמדה לצידו לאורך כל הדרך ותמכה בו, עד לתקופה האחרונה, אז חזרו לנהל קשר רומנטי.

מליאם הפקות נמסר: "אנחנו לא מתייחסים לחייו האישיים של אייל גולן"

וואלה! סלבס חתמה על הסכם ממון עם הבעלים של המאפייה מול הבית, רק כדי שלא תחסל את כל הסחורה בימי שישי עם שחר.


רכלו על הסכם הממון של אייל גולן ורוסלנה רודינה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully