וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קארין מ"היפה והחנון" מבקשת מאלעד להתפשט

וואלה! סלבס | צילום: אור גפן

8.4.2014 / 11:12

רגע אחרי שזכו בגמר הגדול, התפנו קארין ואלעד לספר על ההתרגשות ומה הם חושבים על התאומות מלול. גולת הכותרת: החנון מתפשט אל מול המצלמות. תמונות קשות. וואלה! סלבס מתערטלת

יח"צ - חד פעמי

עם כל האהבה לתאומות מלול, ערב גמר העונה הרביעית של "היפה והחנון" היה שייך לזוג מנצחי העונה - קארין ביטון ואלעד אביטל. למרות אכזבתן של התאומות מלול ולין לב, שמשכה את הצלמים לחדר השירותים שם הסתגרו הבנות, זוג הזוכים לא הפסיק לחגוג לאורך הלילה, תוך כדי שביטון מסבירה כי היא ידעה תמיד שהיא זו שתנצח בריאליטי המשעשע.


עוד סלבס? הנה:
גמר "היפה והחנון": הדרמה של התאומות מלול
מיכל אמדורסקי והארוס מפתיעים את המשפחה
בצל הפרשה: יהודה לוי מבלה עם חברים

קרארין ואלעד. ניר פקין
"זכינו, כפרה!". אלעד וקארין צמודים/ניר פקין
קרארין ואלעד. ניר פקין
"תמיד אמרתי שאת משהו משהו!"/ניר פקין

"אני מתרגשת, אני לא מאמינה, אבל ידעתי מההתחלה שאני אעלה לגמר ואקח אותו", סיפרה ביטון והוסיפה כי היא מאוד רוצה לשדך לאלעד את אחת מחברותיה, שלדבריה "נדלקו עליו. היא רוצה אותו, הוא עוד לא יודע את זה".

בתגובה, אמר החנון הנבוך כי ההצעה מחמיאה לו מאוד, "הרי החברות של קארין מאוד אהבו אותי מהרגע שהכרתי אותן, אחרי סיום צילומי התכנית", סיפר. "אני אשמח להתחיל לצאת איתן לדייטים". לצערן של החברות ההורסות של קארין, בסיום האירוע, הוא יצא עם שאר חבריו הגיקים לתכנית לזלול במסעדת המבורגרים עד השעות הקטנות של הלילה.

זוכי היפה והחנון 4. אור גפן,
קיסס. אלעד אביטל וקארין ביטון/אור גפן

ומה דעתם על העובדה שהתאומות, שאפילו אכלו איתן אכלו שעות ספורות לפניכן בבמסעדת "המטבח" שברמת אביב ג' - לא העניקו להן חיבוק אחרי ההכרזה, אלא בחרו להתמקד באכזבה שלהן? "זו הבחירה שלהם, אין פרגון, אבל כל אחד והדרך שלו לברוח מהמציאות", הסבירה ביטון.

"כל אחד ואיך שהוא חונך. אני אוהבת אותן - אבל לא הייתי בורחת בבכי. הייתי צריכה את החיבוק שלהן, הן לא כאן איתי", אמרה . רגע, ואז ביקשה מאלעד להסיר את החולצה בחגיגיות - כפי שעשה ברגע ההכרזה. לוהט? אולי עבור החברה של ה"יפה".


וואלה! סלבס מסירה את החולצה בפני כל המרבה במחיר.


רכלו על זוכי "היפה והחנון" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully