וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע מתמיד: גיא גיאור מתפנק במטוס

וואלה! סלבס

1.4.2014 / 16:00

הבויפרנד של לירן כוהנר, טס לארצות הברית - אבל עוד לפני ההמראה המתינה לגיאור הפתעה טעימה, שהכינו עבורו השפים הלוהטים אביב משה ומאיר אדוני. אכל אותה? וואלה! סלבס עפה

גיא גיאור. אבשלום ששוני,
"חכה, חכה, גורמה לפנים!". גיא גיאור משתעשע עם השף מאיר אדוני/אבשלום ששוני

מה שלום גיא גיאור ולירן כוהנר, או לייתר דיוק הזוג הבלונדיני הכי מסתורי במדינה? אז הדוגמנית הבלונדינית כבר גילתה לוואלה! סלבס שהיא מאוהבת, אבל הבחור שלה עדיין שומר על שתיקה בכל הנוגע לרומנטיקה שבחייו. אולי הסיבה היא שהשניים לא מפסיקים להתעופף לחו"ל, אבל לא בדיוק יחד.

בעוד שכוהנר מבלה בימים אלה בחופשת סקי בהרי האלפים המושלגים, גיאור זכה לבקר לאחרונה בארצות הברית הרחוקה, כאשר רגע לפני ההמראה - חיכתה לו הפתעה על המטוס.


עוד סלבס? הנה:
עצבים: יעל בר זוהר עוררה דרמה בבית קפה
יש טבעת! הימלבלוי מדברת על האירוסים
מירנדה קר מתפשטת: ”אני נמשכת לנשים”

גיא גיאור. אבשלום ששוני,
צ'ירז! בלונדיני ומקריח אחד/אבשלום ששוני
גיא גיאור. אבשלום ששוני,
שיקוצים! בתיאבון, גיא גיאור/אבשלום ששוני

גיאור, שנסע לאמריקה בכדי לצלם פרויקט מיוחד עבור ערוץ החיים הטובים, עלה על מטוס של חברת "יונייטד איירליינס" - שם המתין לו מושב מפנק במיוחד במחלקת הביזנס היוקרתית, כמובן. בכל זאת, מדובר באיש עסקים/ בלונדיני מרשים/ מנחה לפרקים. אבל כשהגיע למטוס, גילה שהוא לא הנוסע הראשון שהורשה לעלות, כיוון שלמרבה ההפתעה המתינו לו שם השפים אביב משה ומאיר אדוני.

גיא גיאור. אבשלום ששוני,
"רגע, כאן המחבוא של הלחמניות החמימות?". שף אביב משה עם גיאור/אבשלום ששוני

אחרי שרייר מרוב תדהמה, גיאור זכה לפינוק מיוחד מצמד אשפי האוכל המפורסמים, מקרה (טוב, הכי לא) חברים בקונגרס השפים הישראלי של חברת התעופה ואחראים על הכנת התפריטים לטיסות.

אחרי שהשלושה צילמו את עצמם והחליפו חוויות על הנשים בחייהם ואפילו על כמה חם במטבח (גם הספייס הקטן הזה בקבינה, זה שבו מחממים את המנות) - נתנו לגיאור לטעום כמה יינות (הכי קבלת שבת שיק), מספר מנות נבחרות לנוסעים מתמידים (מי אמר פירות ים ולא קיבל) וגם קערת גלידה ענקית. בסדר, גיאור, אחר כך תרוץ עם הבחורה שלך מסביב לפארק כדי להוריד את הקלוריות.


הפעם האחרונה שבה וואלה! סלבס טסה לחו"ל, היתה כשהשתחלה לתוך תא המטען והסתננה למדינה זרה. רגע, אילת נחשבת כטריטוריה מחוץ לישראל, לא?


רכלו על ההפתעה המעופפת של גיא גיאור בפייסבוק

גיא גיאור. אבשלום ששוני,
"טוב, מתי ממריאים?". גיא גיאור עם השפים מאיר אדוני ואביב משה/אבשלום ששוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully