וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'או: מייקל לואיס ישתתף בריאליטי בינלאומי

וואלה! סלבס

24.3.2014 / 0:00

אחרי שניסה את מזלו בכמה תכניות ריאליטי מקומיות, הישראלי עם קוביות הזהב ישתתף בקרוב גם בהפקה האיטלקית של "המירוץ למיליון". אריוודרצ'י, מייקל לואיס. וואלה! סלבס זיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוץ, גבר! מייקל לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבילה עם חבורת נשים על סף התמוטטות עצבים והלהיב את העולם בכמה תמונות עירום, קבלו את מייקל לואיס אינטרנשיונל. לא מדובר בהכלאה שלו ושל הדיווה שבילתה לצדו על סט הריאליטי "ישנן בנות" (דנה אינטרנשיונל כמובן) ואפילו לא בקמפיין מלהיב מעבר לים, אלא בתכנית מציאות חדשה שבה ישתתף - באיטליה המלהיבה!

לוואלה! סלבס נודע כי לואיס צפוי להשתתף בגרסה האיטלקית של תחרות הריאליטי "המירוץ למיליון" - שם ידלג, יטוס ויבצע שלל משימות אתגריות סביב הגלובוס, כשהכל בשפה הלטינית. מזל שמיסטר קוביות דובר איטלקית שוטפת, כולל כל ה"גראצי", "פיצה" ו"אמורה".


עוד סלבס כאן:
האם אורנה דץ תשתתף ב”המירוץ למיליון”?
צפו: ג’ניפר סנוקל מקבלת הצעת נישואים
מדונה חושפת בית שחי שעיר במיוחד

מייקל לואיס. אור גפן,
איך אומרים קובייה באיטלקית? מייקל לואיס/אור גפן

לואיס, כבר ניסה את מזלו בריאליטי - כשהשתתף ב"הישרדות VIP" הישראלית (ופרש ממנה אחרי שהתמוטט), לפני שנסע (שוב) לעבוד בארצות הברית הרחוקה. מאז, השתתף בכמה פרסומות אמריקניות, הסיר את הבגדים עבור "צילומים אמנותיים" ואפילו זכה בקמפיין מלהיב של בית האופנה האיטלקי ארמני. ברור, צ'או בלה!

מסוכנות יולי, המייצגת את לואיס בישראל נמסר כי "למייקל יש סוכנות באיטליה, הוא עובד שם המון. הקמפיין של ארמני נסגר דרך הסוכנות המקומית שלו. כרגע הרבה פרויקטים על הפרק, נשמח לעדכן ברגע שדברים יסגרו".


וואלה! סלבס לא הורשתה לנחות על אדמת איטליה, אחרי שהשלטונות המקומיים הבינו שהפיצריות של רומא בסכנת חיסול. הכי ממוקד.


רכלו על הריאליטי החדש של מייקל לואיס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully