וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מדרגות הרבנות: אור גרוסמן גרושה

וואלה! סלבס

19.3.2014 / 13:15

זהו, עכשיו זה רשמי: אור גרוסמן ולני שפורן יצאו בצהריים מהרבנות בתל אביב - שם חתמו על הסכם גירושים. החל מהיום שניהם חוזרים לשוק הפנויים-פנויות. וואלה! סלבס מגורשת

אור גרוסמן. ניר פקין,
בחזרה לשוק הרווקים. אור גרוסמן ולני שפורן/ניר פקין

וואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הפרידה של השחקנית-דוגמנית אור גרוסמן ובעלה איש העסקים לני שפורן, אך למרות ההכחשות תחילה, שהוחלפו בהצהרות על נסיונות לעבוד על תיקון היחסים - השניים יצאו לפני מספר דקות מהרבנות הראשית בתל אביב, שם חתמו על הסכם הגירושים.

כן, החל מהיום (ד') אם אתם רווקים שווים או רווקות לוהטות, אתם יכולים לנסות את מזלכם אצל גרוסמן את שפורן, שהחליטו שעם כל הכבוד למוסד הנישואים - הם צריכים להתגרש, בתום שבעה חודשי נישואים בלבד.


עוד סלבס? קבלו:
קרן מור חגגה 50, מי הגיע לברך?
מתחמם: לירז דרור מורידה את החזייה
הפרידה המרגשת של אור דניאל ודור דמרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. גרוסמן ושפורן ביום חתונתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש פורסם כאן על הפרידה, שלאחריה ניסו השניים לשקם את היחסים. גרוסמן אף טסה לבקר את בן הזוג בניו יורק לכבוד יום האהבה. על פי מקורבים לבני הזוג, בתקופה האחרונה גרוסמן ושפורן כמעט ולא החליפו מילה אחד עם השנייה.

שפורן, שניסה לשקם את היחסים ביניהם למרות הקשיים, סיפר לוואלה! סלבס כי הוא ורעייתו "נמצאים בעיצומו של משבר מאוד קשה כבר מספר שבועות ועוברים תקופה לא קלה". עוד הוסיף כי "מוסד הנישואים חשוב עבור שנינו ואנחנו מקווים שהדברים יסתדרו בצד הטוב ביותר". עם זאת, לפני מספר דקות כאמור, מדווחים מקורבים לשניים, כי הם הגיעו לרבנות בתל אביב, שם חתמו על הסכם הגירושים.


וואלה! סלבס הגיעה לרבנות, רק בשביל לרקוד על כל המדרגות. אז, היא נפלה ושברה את היד.


אחלו לגרוסמן ושפורן הצלחה בחיהם החדשים גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully