וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר בראיון זוגי: "החיים שלי מתנהלים סביבו"

20.3.2014 / 0:08

הקאמבק לחבר, הקמפיין המשותף והווידוי שגרם לאביבית בר זוהר לבכות - הכוכבת עם הריסים הארוכים והבויפרנד בן לוין, מדברים על הקשר הרומנטי בפתיחות. וואלה! סלבס שעירה

צלם: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

מוכנים להרבה "מאני", מעט "דיימונדז" ורק "מן" אחד? וואלה! סלבס היתה הראשונה לגלות לכם כי אביבית בר זוהר, תככב בקמפיין זוגי יחד עם החבר החדש-ישן, בן לוין, לחברת תוספות השיער שלו - אבל אפילו היא לא האמינה כמה ניצוצות יעופו על סט הצילומים בתחילת השבוע. "אני ובן יוצאים כבר חודשיים, הוא הבחור הנכון עבורי", מגלה הכוכבת עם הריסים הארוכים.

בר זוהר והבויפרנד הצעיר שלה, שבמקרה (אה-הא!) גם מייבא את תוספות השיער שאותן מפרסמת יוצאת הריאליטי, מספרים על התאהבות מיידית עם הפגישה הראשונה, מה שנגמר בפרידה שעל פי השמועות, נגרמה בגלל לחץ מהמשפחה שלו. "מהרגע שבו ישבתי על הכיסא, כדי לעשות תוספות שיער, הוא לא זז ממני", מגלה אביבית. "אחרי יומיים, אני שלחתי לו הודעה אם הוא רוצה לצאת לארוחת ערב. אני, שלחתי לו. את קולטת? בושות!".


עוד סלבס נוצצים:
בתה של פנינה רוזנבלום יוצאת עם שחקן ברצלונה
רוז פוסטאנס קיבלה חוזה הקלטות בינלאומי
מיקי גבע ושחר חסון אבודים במדבר

אביבית בר זוהר. דייב שחר
שווה יותר מיהלום. אביבית בר זוהר עם בן לוין/דייב שחר

"זה לא סוד שכשיצאתי מ'האח הגדול', צצו שמועות שאני אוהבת כסף ויהלומים. אני לא מתכחשת לזה, אבל זה לא העיקר כי אין משהו שמעניין יותר מאהבה", היא מסבירה. הבויפרנד, אגב, ממהר לתרץ את הפרידה שחוו לפני קצת יותר מחודש, ומסביר כי משפחתו לא פרשה אתץ המצב כראוי. "בהתחלה היה להם קצת קשה עם האנשים הרעים שמסביב, שניסו קצת להזיק", מבהיר לוין, או כפי שהיא קוראת לו - בנצי. "היום המשפחה אוהבת אותה מאוד. האביבית שהכרתי שונה לחלוטין מהדמות שאנשים מדברים עליה".

כשוואלה! סלבס החצופה בחנה אם החיבור בין השניים נעשה כדי שלגברת בר זוהר יסופקו תוספות שיער למשך שארית חייה, נענתה ש"מגיל קטן חלמתי שבעלי לעתיד יהיו תוספות שיער, כך שיהיו לי לכל החיים. כל חיי סובבים סביבו, 24 שעות, לדעתי כך אישה צריכה להתנהג כלפי הגבר שלה, לדאוג לו, לבשל לו. אבל איתו אני מתרגשת ומאושרת לעשות את זה".

וואלה! סלבס יצאה למשך חצי שנה עם ניסו מהסופרמרקט, רק עבור אספקה שוטפת של ביצי שוקלד.


רכלו על הראיון הזוגי של אביבית בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully