וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת פורים: רוז פוסטאנס תחגוג עם לסביות

וואלה! סלבס

13.3.2014 / 0:04

זוכת "אקס פקטור" והפליפינית הכי לוהטת בתעשיית הבידור, תחגוג את פורים המשעשע יחד עם מאות מבנות הקהילה הגאה. "אני לסבית ליפסטיק", היא מגלה. וואלה! סלבס לובשת נוצות

ניר פקין

צילום: תום זווילי עריכה : בת גולן

חג הפורים הוא בדיוק החג לצאת להשתולל ולבלות, הרי זה מומלץ. בין עשרות המסיבות, עדלאידות וחגיגות, תהיה גם אחת מאוד מיוחדת וססגונית. מה כל כך מיוחד בה? הופעה של הגברת הראשונה של הפיליפינים בישראל - הלא היא רוז פוסטאנס.

פוסטאנס, שרק לאחרונה זכתה במקום הראשון ב"אקס פקטור" והביאה כבוד לקהילת העובדים הזרים בישראל, תככב בחג הפורים הנוכחי במסיבה עליזה במיוחד. לצערכם, כנראה שלא ממש תוכלו להיכנס אליה - כיוון שמדובר במסיבת נשים בלבד. כלומר, אלא אם כן אתם חברים של אותן בנות.


עוד סלבס? כאן:
דנה אינטרנשיונל חוגגת בשמלה פרובוקטיבית
הלם: עדן בן זקן חושפת את הפופיק
הנה יהודה לוי עירום בג'קוזי

רוז פוסטאנס. נמרוד סונדרס
תרריימממייי! רוז פוסטאנס זוכה ב"אקס פקטור"/נמרוד סונדרס

מי שמארגן את החגיגה הוא ליין מסיבות הנשים המצליח "Be Proud" - שהחליט לפרגן לכוכבת השייכת לקהילה שלהם והביאו את הכוכבת העולה להופיע על הבמה בערב המדובר. המסיבה אגב, תערך במועדון התל אביבי "פרדייס גראג?".

"בגלל שגם אני לסבית אני חושבת שיעריכו אותי כשאופיע מולן", מספרת פוסטאנס, "אני קצת לחוצה ולא יודעת איך יקבלו אותי. אני לסבית ליפסטיק ומעדיפה בוץ'", אמרה. מלבד הופעה של הכוכבת, יוכלו האורחות להנות גם ממוזיקה של שלוש די ג?ייז, בהן די ג'יי דלית רצ?סטר.


הסיבה היחידה שבגללה וואלה! סלבס לא הולכת למסיבות נשים - היא בגלל שהסלקטורית לא מאמינה לה שהיא נקבה. שיעור יתר היא בעייה גנטית.


רכלו על המסיבה הלסבית של רוז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully